×

وزارت دفاع صنایع بزرگ در لرستان ایجاد کند/ تشریح آخرین جزئیات ساماندهی اطراف قلعه فلک الافلاک

  • کد نوشته: 8290
  • تیر ۲۵, ۱۳۹۷
  • ۰
  • استاندار لرستان خواستار آن شد که وزارت دفاع نسبت به ایجاد صنایع بزرگ در این استان توجه داشته باشد و در ادامه به تشریح آخرین جزئیات ساماندهی قلعه فلک الافلاک پرداخت. به گزارش نیساخبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی شرح‌های وزارت دفاع که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، بیان کرد: از […]

    وزارت دفاع صنایع بزرگ در لرستان ایجاد کند/ تشریح آخرین جزئیات ساماندهی اطراف قلعه فلک الافلاک
  • استاندار لرستان خواستار آن شد که وزارت دفاع نسبت به ایجاد صنایع بزرگ در این استان توجه داشته باشد و در ادامه به تشریح آخرین جزئیات ساماندهی قلعه فلک الافلاک پرداخت.

    به گزارش نیساخبر، سید موسی خادمی ظهر امروز در جلسه هماهنگی شرح‌های وزارت دفاع که با حضور وزیر دفاع برگزار شد، بیان کرد: از مشکلات مناطق کمتر توسعه یافته عدم سرمایه‌گذاری در دوره‌های گذشته و دوره‌هایی است که بانک‌ها و بنیادها ظرفیت خوبی داشته‌اند اما به این مناطق توجهی نشده است.

    وی افزود: خواسته ما از وزیر دفاع این است مجموعه‌هایی که در وزارت دفاع امکان سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف دارند به لرستان توجه ویژه داشته باشند.

    استاندار لرستان گفت: از گروه‌های سرمایه‌گذاری وابسته به وزارت دفاع تقاضا داریم یک صنعت بزرگ در لرستان ایجاد کنند و ما در این راه تمام مجوزها را در استان خواهیم داد.

    وی خاطرنشان کرد: مجتمع دفاعی دورود قابلیت توسعه دارد و می‌توان صنایع جدید در آن راه‌اندازی کرد.

    خادمی در ادامه گفت: در حوزه صنعتی و کشاورزی نیازمند کمک وزارت دفاع هستیم.

    وی یادآور شد: در حوزه اتکا شاهد آن هستیم که شعب اتکا در لرستان نسبت به فضا و ساماندهی در شان نیروهای مسلح نیست که جا دارد به آنها توجه ویژه شود.

    وی به بحث ساماندهی اطراف قلعه اشاره و عنوان کرد: سند این مجموعه به نام وزارت دفاع صادرشده و این در حالی است که مقرر شده بود این سند با کمک هیات دولت به نام میراث فرهنگی در بیاید کعه انتظار داریم هر چه سریع‌تر نسبت به این کار توجه شود.

    استاندار گفت: واگذاری سند بنام میراث فرهنگی گام مهمی در راستای ثبت جهانی قلعه فلک الافلاک است.

    وی با مسیر گردشگری از سمت روستای سراب یاس خرم‌آباد اشاره و عنوان کرد: با توجه با اینکه زمین ارتش در کنار این مسیر قرار دارد برای تعریض آن به واگذاری زمین متعلق به ارتش نیاز است.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *