×

وزیر اطلاعات در خرم‌آباد: راز و رمز ماندگاری انقلاب حضور مردم و رهبری حکیم، آگاه و با صلابت است‌

  • بهمن ۲۲, ۱۳۹۸
  • ۰
  • وزیر اطلاعات گفت: راز و رمز ماندگاری انقلاب ما، حمایت خداوند متعال از این انقلاب و حضور شما مردم و حضور رهبری حکیم، آگاه و با صلابت و شجاعت است.

    وزیر اطلاعات در خرم‌آباد: راز و رمز ماندگاری انقلاب حضور مردم و رهبری حکیم، آگاه و با صلابت است‌
  • حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی صبح امروز در سخنرانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر خرم‌آباد تبریک ایام دهه فجر اظهارداشت: امسال در شرایطی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را می‌گیریم که در گلزار شهادت ما لاله‌ای قد برافراشته خودنمایی می‌کند.

    وی افزود: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، دلاوری به یاد ماندنی و حماسه آفرین، قهرمانی لر تبار بود و حضور امروز مردم ما، بستن پیمان خون با حاج قاسم است تا راه او و دیگر شهیدان را در پی امام شهیدان و به پیروی از رهبر حکیمانه تا آخرین قطره خونمان ادامه خواهیم داد.

    وزیر اطلاعات عنوان کرد: حضور در جمع شما دلاورمردان لرستانی و شیرزنان این سرزمین، توفیقی است که خدا را بر این توفیق شکرگزارم. ۴۱ سال از انقلاب اسلامی ما گذشت و وارد چهل و دومین سال عمر خود می‌شود در تمام این مدت، دشمنان هرسال به خودشان وعده می‌دانند که انقلاب اسلامی جشن‌های پیروزی سالگرد خود را نخواهد دید اما هرسال، دشمن این آرزو را به گورستان می‌برد.

    علوی بیان کرد: راز و رمز ماندگاری انقلاب ما، حمایت خداوند متعال از این انقلاب و حضور شما مردم و حضور رهبری حکیم، آگاه و با صلابت و شجاعت است؛ انقلاب اسلامی ما مظهر پیروزی در  نقطه ناامیدی است.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *