×

پذیرایی لاکچری برای نشستی بدون حضور خبرنگاران؛
وقتی یک رستوران در خرم آباد از نوشیدنی ویژه خود برای نشست استانداران چند استان محروم رونمایی می کند!

  • شهریور ۲۲, ۱۳۹۷
  • ۰
  • در حالی دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور به میزبانی لرستان برگزار می شود که یکی از رستوران های خرم آباد از نوشیدنی ویژه ای که برای این نشست تدارک دیده رونمایی کرد. به گزارش نیساخبر، در حالی دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور به میزبانی لرستان برگزار می شود که یکی از رستوران های […]

    وقتی یک رستوران در خرم آباد از نوشیدنی ویژه خود برای نشست استانداران چند استان محروم رونمایی می کند!
  • در حالی دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور به میزبانی لرستان برگزار می شود که یکی از رستوران های خرم آباد از نوشیدنی ویژه ای که برای این نشست تدارک دیده رونمایی کرد.

    به گزارش نیساخبر، در حالی دومین نشست استانداران منطقه چهار کشور به میزبانی لرستان برگزار می شود که یکی از رستوران های خرم آباد از نوشیدنی ویژه ای که برای این نشست تدارک دیده رونمایی کرد.

    این رستوران فیلمی از روند تهیه و بسته بندی آبمیوه ویژه خود با عنوان «سورپرایز ویژه نشست استانداران ۶ استان همجوار» را در کانال اطلاع رسانی خود منتشر کرده و پس از مدت کوتاهی این فیلم را از کانال حذف کرد.

    photo_2018-09-13_15-10-39

    این در حالیست که بسیاری از مردم درگیر شرایط بد اقتصادی هستند و مسئولان به جای رسیدگی به مشکلات مردم و درک شرایط؛ به نوشیدن آبمیوه های لاکچری خود مشغول می شوند و بیت المال صرف تدارک پذیرایی های ویژه از مسئولان استانی و کشوری می شود.

    سوال اینجاست که تدارک این پذیرایی ویژه برای نشستی کاری چه ضرورتی دارد؟ استانداران نمی توانستند به جای آبمیوه های لاکچری، آب بنوشند و مسائل و مشکلات مردم را در جلسات کاری خود پیگیری کنند؟

    استاندارانی که هر یک از استانی محروم مثل لرستان، ایلام، کرمانشاه، خوزستان و … گرد هم آمده اند آیا خبر از اوضاع بد اقتصادی مردم استان خود ندارند؟

    آنچه مسلم است این قبیل اقدامات منجر به ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان می شود و مردم را نسبت به عملکرد مدیران نظام دلسرد می کند.

    بر اساس این گزارش، دومین نشست استانداران منطقه ۴ کشور به میزبانی لرستان در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم آباد و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *