×

سردارکشکولی:
ولایت‌فقیه و بسیج استقلال امروز ایران را رقم زده است

  • کد نوشته: 10730
  • آذر ۵, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ایران اسلامی با تکیه بر اصول ولایت‌فقیه، بسیج مستضعفین و تحقق مردم‌سالاری دینی امروز مستقل‌ترین کشور جهان است.

    ولایت‌فقیه و بسیج استقلال امروز ایران را رقم زده است
  • سردار مرتضی کشکولی صبح امروز در اجتماع باشکوه بسیج که در ورزشگاه تختی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: امروز به کوری چشم دشمن قطره‌ای از دریای مواج بسیج را در خرم‌آباد شاهد هستیم.

    وی افزود: امام راحل(ره) کمتر از ۱۰ ماه از ورود مبارک‌شان به ایران اسلامی و کمتر از یک ماه از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا دستور تشکیل بسیج را دادند.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان عنوان کرد: ۴۱ سال است که آسیب‌ناپذیری کشورمان را با وجود بحران‌های بسیار حفظ کرده‌ایم و چالش‌های چهار دهه گذشته نشان داد که اگر قدرت بسیج و مردم‌سالاری نبود چه بسا سرنوشت دیگری برای نظام مقدس ما رقم می‌خورد.

    وی بیان کرد: تجربه ۴۱ ساله انقلاب اسلامی گویای این است که ولایت‌فقیه با ایجاد واقعی مردم‌سالاری دینی و با دادن اداره کشور به مردم هم راه دیکتاتوری را بست و هم با استفاده از قدرت نرم مردمی و به‌کارگیری بسیج ضامن استقلال کشور شد، هم‌چنین با حفظ یکپارچگی ایران اسلامی در نبرد با همه ابرقدرت‌ها سربلند و پیروز بیرون آمد.

    کشکولی گفت: یکپارچگی و استقلال جمهوری اسلامی زمانی معنی می‌دهد که بدانیم در تاریخ ایران هزار و ۳۶ سال کشور ما تحت حاکمیت بیگانه بوده‌ است.

    فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان خاطرنشان کرد: مفتخریم ایران با تکیه به اصل ولایت‌فقیه، بسیج مستضعفین و تحقق مردم‌سالاری دینی امروز مستقل‌ترین کشور جهان است و سران کشورها بارها غبطه خود را استقلال بی‌نظیر ایران ابراز کرده و گفته‌اند کاش ما هم می‌توانستیم مثل شما آزادانه حرف بزنیم.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *