×

فرمانده انتظامی لرستان:
پلیس لرستان آمادگی برگزاری انتخاباتی امن با مشارکت مردم را دارد

  • بهمن ۲۷, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان برگزاری انتخابات را یکی از مهمترین مأموریت‌های پلیس خواند و گفت: پلیس استان آمادگی دارد تا انتخاباتی امن با همکاری مردم و دستگاه‌های دولتی برگزار کند.

    پلیس لرستان آمادگی برگزاری انتخاباتی امن با مشارکت مردم را دارد
  • سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز یکشنبه در گفتگو با رسانه‌ها با بیان اینکه انتخابات علاوه بر نشان دادن عزم ایستادگی مردم در راه انقلاب، تسلیم نشدن در برابر بیگانگان را به جهان نشان خواهد داد، اظهار داشت: نیروهای نظامی و انتظامی به دلیل عدم وابستگی به احزاب و جناح‌ها و ارتباط مستقیم با مقوله امنیت، بیش از سازمان‌های دیگر مورد توجه و هجوم حملات فرهنگی و اعتقادی دشمن هستند.

    وی ضمن لزوم هوشیاری کارکنان، در مقابل توطئه‌های دشمن عنوان کرد: حضور حماسی همه کارکنان همگام با مردم در انتخابات و پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان همه ابر قدرت‌ها بوده و مردم این بار نیز مثل همیشه با رأی خود پایه دین و انقلاب اسلامی را مستحکم‌تر خواهند کرد.

    فرمانده انتظامی لرستان با تاکید بر حفاظت از صندوق‌های اخذ رأی، آسیب‌ها و تهدیدات احتمالی در زمان برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: شرکت در این آزمون مهم به عنوان یک وظیفه شرعی امری ضروری است و همه باید به تکلیف خود عمل کنند.

    سردار مهدیان نسب با تاکید بر اینکه پلیس مسئول برقراری نظم و امنیت در تمامی مراحل انتخابات است، گفت: بی طرفی و اقدامات حرفه‌ای پلیس باعث اقتدار ناجا خواهد بود.

    وی با بیان اینکه پلیس استان آمادگی دارد تا انتخاباتی امن با همکاری مردم و دستگاه‌های دولتی برگزار شود؛ بر تکریم ارباب رجوع، حسن خلق، نحوه برخورد مؤدبانه توأم با سعه صدر با مردم تاکید کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *