×

پیداشدن پیکر بی جان جوان گم شده در کوه های اطراف نورآباد

  • فروردین ۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پیکر بی جان یکی از ۲ فرد نورآبادی که در کوه های اطراف این شهر از روز گذشته گم شده بودند با تلاش امدادگران پیدا شد. به گزارش نیساخبر،  محمدباقر محمدی روز شنبه افزود: عصر روز گذشته ۲جوان نورآبادی در کوه های اطراف این شهر راه […]

    پیداشدن پیکر بی جان جوان گم شده در کوه های اطراف نورآباد
  • پیداشدن پیکر بی جان جوان گم شده در کوه های اطراف نورآباد

    معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر لرستان گفت: پیکر بی جان یکی از ۲ فرد نورآبادی که در کوه های اطراف این شهر از روز گذشته گم شده بودند با تلاش امدادگران پیدا شد.

    به گزارش نیساخبر،  محمدباقر محمدی روز شنبه افزود: عصر روز گذشته ۲جوان نورآبادی در کوه های اطراف این شهر راه خود را گم کرده و خبری از آنها در دسترس نبود که صبح امروز بعد از ساعت ها تلاش برای یافتن این ۲ فرد ، امدادگران با پیکر بی جان یکی از آنان مواجه شدند.
    وی با بیان اینکه فرد دیگر نیز که پس از فاصله کوتاهی از نفر اول پیدا شده ، بدلیل وخامت حال وی به مراکز درمانی انتقال داده شده است اظهار کرد: علت حادثه توسط ماموران نیروی انتظامی در حال بررسی است.
    وی گفت: ۲۵ امدادگر جمعیت هلال احمر لرستان برای جست و جو و یافتن ۲ جوان گم شده شرکت داشتند.
    نورآباد مرکز شهرستان دلفان در شمال غربی لرستان قرار دارد و دارای آب و هوایی سرد و کوهستانی و طبیعتی زیبا برای گردشگری است.
    این شهر یکی از پنج شهر با ارتفاع بیش از ۲هزار متر از سطح دریا در ایران است.

    انتهای پیام/

    منبع: ایرنا

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *