×

پیکر مطهر شهید «عزیزالله بهاروند» وارد خرم‌آباد شد

  • کد نوشته: 14411
  • بهمن ۱۲, ۱۳۹۹
  • ۰
  • پیکر مطهر شهید تازه تفحص شده ارتش، شهید «عزیزالله بهاروند» امروز یکشنبه وارد خرم‌آباد شد.

    پیکر مطهر شهید «عزیزالله بهاروند» وارد خرم‌آباد شد
  • شهید عزیزالله بهاروند اهل شهرستان خرم آباد بوده و در زمان جنگ تحمیلی از تیپ ۶۵ نوهد نزاجا به جبهه‌های حق علیه باطل اعزام شد و سرانجام در عملیات بدر در تاریخ ۶۳/۱۲/۲۶ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

    مراسم عزاداری و وداع با پیکر مقدس شهید والامقام عزیزالله بهاروند امروز در مسجد فاطمه زهرا (س) کوی سازمانی لشکر ۸۴ پیاده خرم آباد برگزار می‌شود.

    مراسم تشییع پیکر شهید بهاروند روز دوشنبه برگزار می شود

    امیر سرتیپ دوم مراد خوشکنار فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ پیاده لرستان در این رابطه در سخنانی با اشاره به اینکه امنیت امروز کشور ما از برکت خون شهداست، اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا به نقطه‌ای از اعتماد به نفس رسیده‌ایم که در مقابل ابر قدرت‌های جهان از مرزهای خود دفاع کنیم و به عنوان یک کشور مستقل و مقتدر در جهان شناخته می شویم‌.

    وی با بیان اینکه شهید بهاروند یک رزمنده شجاع و دلیر و پیرو خط ولایت بود که در اوصاف و دلاوری وی از همرزمان این شهید گرانقدر زیاد شنیده شده و خاطره‌ای دلاورمردانه از خود بجا گذاشت، تصریح کرد: این شهید گرانقدر در عملیات‌های زیادی پیشرو و شجاعانه در میدان نبرد حضور داشت تا به فیض شهادت نائل آمد.

    براساس این گزارش، مراسم تشییع پیکر شهید بهاروند روز دوشنبه ساعت ۹ صبح از لشکر ۸۴ پیاده لرستان به سمت گلزار شهدای خرم آباد برگزار می‌شود.

    لازم به ذکر است که مراسمات عزاداری با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *