×

ژن برتر آموزش وپرورش لرستان حاشیه ساز شد: از استخدام خانوادگی تا معلمان وارداتی بدون سابقه تدریس؟؟/ملکشاهی راد کاشف ژن برتر آموزش وپرورش لرستان

  • کد نوشته: 6786
  • آبان ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • اشتغال مهمترین دغدغه خانواده های لرستان که این روزها با افشاگری ملکشاهی راد نماینده مجلس از استخدام بی ضابطه در آموزش وپرورش لرستان،امید جوانان فارغ التحصیل بیکار لرستانی دوباره به یاس ونا امیدی تبدیل شد.   به گزارش نیساخبر، امروز مهمترین دغدغه جوان ایرانی،اشتغال است به طوری که نمایندگان مجلس بیشترین مراجعات را در خصوص اشتغال […]

    ژن برتر آموزش وپرورش لرستان حاشیه ساز شد:  از استخدام خانوادگی تا معلمان وارداتی بدون سابقه تدریس؟؟/ملکشاهی راد کاشف ژن برتر آموزش وپرورش لرستان
  • از استخدام خانوادگی تا معلمان وارداتی بدون سابقه تدریس؟؟/ملکشاهی راد کاشف ژن برتر آموزش وپرورش لرستان

    اشتغال مهمترین دغدغه خانواده های لرستان که این روزها با افشاگری ملکشاهی راد نماینده مجلس از استخدام بی ضابطه در آموزش وپرورش لرستان،امید جوانان فارغ التحصیل بیکار لرستانی دوباره به یاس ونا امیدی تبدیل شد.

     

    به گزارش نیساخبر، امروز مهمترین دغدغه جوان ایرانی،اشتغال است به طوری که نمایندگان مجلس بیشترین مراجعات را در خصوص اشتغال دارند.

     

    وضعیت بیکاری در لرستان طوری نگران کننده است که بیشترین وقت فرمانداران ،بخشداران در راس آنها استاندار لرستان هم نیز به پاسخ گویی به نامه ها و دیدارهای مردمی در خصوص اشتغال خانواده های لرستانی است.

     

    استخدام دولتی به آرزوی دست نیافتنی برای فارغ التحصیلان دانشگاهی تبدیل شده که پس از ۱۰الی ۱۲سال تحصیل هنوز باداشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد بیکار هستند.

     

    وزارت آموزش وپرورش از عریض وطویل ترین دستگاه های  کشور که بیشترین نیروی استخدامی را دارد و هرساله هم بنا برنیازی که دارد اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کند.

     

    در روزهای اخیر ملکشاهی راد نماینده مردم خرم آباد ودوره چگنی در مجلس به عنوان کاشف ژن برتر در سیستم تعلیم وتربیت لرستان که سابقه مدیریت آموزش وپرورش  این استان را بر عهده داشته با رونمایی از پرده ای تلخ در آموزش وپرورش لرستان تفکر همگان به این سمت هدایت کرد که چگونه می شود سیستم آموزش وپررش به این شکل و به راحتی استخدام نیرو صورت گیرد این در حالی که برخی از نیروهای حق التدریس با سابقه ۱۰سال خدمت هنوز استخدام نشده اند.

     

    این روزها در اکثر دستگاه های اجرایی دولت، استخدام نیرو از طریق شرکت ها به معضلی تبدیل شده که خیلی از  افراد جوانی که بی تجربه هستند وتخصصی ندارند فقط بر اساس بند “پ” و بی ضابطه استخدام می شوند وپس از چند سال هم تبدیل وضعیت آنها صورت می گیرد و بدون هیچ دغدغه ای با پایمال کردن حقوق جوانان بدون داشتن پارتی استخدام پیمانی دستگاه های اجرایی می شوند.

     

    این در حالی که به گفته این نماینده مجلس استخدامی در آموزش وپرورش لرستان از سیاسی و طایفه ای گذشته و به خانواده رسیده به طوری که ۲۱نفر از یک خانواده در آموزش وپرورش لرستان استخدام شده ولی همچنان جوانان زیادی با داشتن مدرک علوم پایه در آرزوی استخدامی در آموزش وپرورش هستند.

     

    داغ بیکاری در لرستان  قدمتی تاریخی دارد،که با انتشار این گونه اخباری در فضای مجازی و ناحقی ها داغ خانواده های بیکار لرستانی تازه تر می شود.

     

    بر اساس شنیده ها،استخدام افرادی به صورت حق التدریس که سابقه تدریس در هیچ جایی ندارند و با گرفتن نامه هایی از برخی مدارس خود را معلم معرفی کردند و توانستند با جمع آوری یک سری مدارک باشکایت از  دیوان عدالت اداری رای استخدامی بگیرند هم شائبه دیگری است که در سیستم تعلیم وتربیت لرستان وجود دارد!

     

    به نظر می رسد برای اثبات این ادعا و اتفاقات تلخ در آموزش وپرورش لرستان بایستی کمیته حقیقت یاب تشکیل شود تا مردم با واقعیت ها بیشتر آشنا شوند و در صورتی که تخلفی انجام گرفته با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

     

     

    انتهای پیام/

    منبع: سفیر افلاک

     

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *