×

ژن برتر به دانشگاه پیام نور لرستان رسید/ بستگان سالیزنشینان هم سوار اتوبوس استخدامی دولت شدند

  • کد نوشته: 6908
  • آذر ۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • در فضای روانی نامناسبی که مردم لرستان همچنان درگیر اختلاس در شهرداری و دستگیری برخی از متخلفین هستند،ژن برتر استخدام دورهمی سیاسی در دانشگاه پیام نور لرستان لایه های پنهان لابی گری های سیاسی بیشتر آشنا می کند.   به گزارش نیساخبر،هنوز ۷۲ساعت از انتشار خبر اختلاس و دستگیری برخی ها در شهرداری خرم آباد […]

    ژن برتر به دانشگاه پیام نور لرستان رسید/ بستگان سالیزنشینان هم سوار اتوبوس استخدامی دولت شدند
  • ژن برتر به دانشگاه پیام نور لرستان رسید/ بستگان سالیزنشینان هم  سوار اتوبوس استخدامی دولت شدند

    در فضای روانی نامناسبی که مردم لرستان همچنان درگیر اختلاس در شهرداری و دستگیری برخی از متخلفین هستند،ژن برتر استخدام دورهمی سیاسی در دانشگاه پیام نور لرستان لایه های پنهان لابی گری های سیاسی بیشتر آشنا می کند.

     

    به گزارش نیساخبر،هنوز ۷۲ساعت از انتشار خبر اختلاس و دستگیری برخی ها در شهرداری خرم آباد نگذشته که امروز شاهد اتفاق تلخ اداری دیگری در دستگاه های اجرایی استان هستیم.

     

    با آمدن دکتر ططری به عنوان ریاست دانشگاه پیام نور لرستان، تعداد زیادی از انتصابات و استخدامی های دانشگاه از جنوب غربی لرستان انجام می گیرد.

     

    گویا قصه دنباله دار حاشیه های دانشگاه پیام نور لرستان همچنان ادامه دارد این در حالی که اکثر خانواده های لرستانی با داشتن فرزندان بیکار علی رغم داشتن مدارک تحصیلی دانشگاهی از مسئولان گلایه دارند.

     

    پس از حواشی انتصاب نگهبان از یک شهرستان خاص به عنوان مدیر فرهنگی و بعدها اداری این دانشگاه حالا خبر می رسد که مسئله ژن برتر نیز به این دانشگاه رسیده به طوری که بیشترین نیروهای اداری و مدیرتهای دانشگاه پیام نور در اختیار ژن برتری های جنوب غربی لرستان قرار داده شده است.

     

    البته در میان تخلفاتی که ریاست دانشگاه مرتکب شده دست های پنهان سالیزیون پیداست به طوری که اقوام نزدیک این آقایان به عنوان نیروی حجمی در این دانشگاه برای کار خدماتی استخدام شده اند ولی هم اکنون در سمت نگهبانی صبح را به ظهر می رسانند.

     

    اکثر مدیریت ها و مسئولیت های این دانشگاه از قبیل مدیر اداری ، مدیر دفتر رییس ،مدیر حراست ،رییس مرکز خرم آباد ،مدیرگروه های تربیت بدنی و مدیر آزمایشگاه های قطبی از شهرستان خاص جنوب غربی لرستان به کار گرفته شده اند.

     

    به راستی تا کی جوانان با استعداد سایر شهرهای لرستان شاهد این زد وبندها و ناعدالتی ها باشند؟تاکی بایستی شاهد سکوت معنار دار وقابل تامل برخی مسوولین استانی و کشوری در خصوص این اتفاقات ناخوشایند باشیم؟

     

    در واقع این سوال مطرح می شود که چرا بیشتر کارمندان دستگاه های اجرایی لرستان از یک یا دو شهرستان خاص استخدام شده اند؟آیا در سوابق استخدامی این افراد اصلا خبری از آزمون استخدامی است؟

     

    انتظار می رود دکتر خادمی استاندار لرستان در برخورد با این مسائل و حواشی با قاطعیت ورود پیدا کند و به همه شهرهای لرستان با یک نگاه اعتدال گرا مبتنی بر شایسته سالاری عمل کند.

     

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *