×

کابوس تلخ سند ۲۰۳۰در ایران تمامی ندارد/ بخشنامه جنجالی وزارت آموزش وپرورش؛دانش آموزان را از حضور در گلزار شهدا منع کرد

  • بهمن ۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • کابوس تلخ ۲۰۳۰همچنان در دستگاه تعیم وتربیت تمامی ندارد،ابلاغ بخشنامه جنجالی منع حضور دانش آموزان در گلزار شهدا اجرای نامحسوس سند۲۰۳۰در ایران است که این بخشنامه در تضاد با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.   به گزارش نیساخبر، کابوس تلخ سند ۲۰۳۰در آموزش وپرورش تمامی ندارد پس از آنکه معلمان پرورشی از تدریس […]

    کابوس تلخ سند ۲۰۳۰در ایران تمامی ندارد/ بخشنامه جنجالی وزارت آموزش وپرورش؛دانش آموزان را از حضور در گلزار شهدا منع کرد
  • بخشنامه جنجالی وزارت آموزش وپرورش؛دانش آموزان را از حضور در گلزار شهدا منع کرد

    کابوس تلخ ۲۰۳۰همچنان در دستگاه تعیم وتربیت تمامی ندارد،ابلاغ بخشنامه جنجالی منع حضور دانش آموزان در گلزار شهدا اجرای نامحسوس سند۲۰۳۰در ایران است که این بخشنامه در تضاد با اصول و ارزش های انقلاب اسلامی می باشد.

     

    به گزارش نیساخبر، کابوس تلخ سند ۲۰۳۰در آموزش وپرورش تمامی ندارد پس از آنکه معلمان پرورشی از تدریس قرآن در مقطع ابتدایی حذف کرد حالا زمزمه هایی دیگر به گوش می رسد که وزارت آموزش وپرورش در اقدام قابل تامل دیگری می خواهد دانش آموزان از حضور در گلزار شهدا منع کند.

     

    حجت الاسلام والمسلمین حکیمی گیلانی در گفتگو با خبرنگار  بیان روز با انتقاد از ابلاغیه جدید وزارت آموزش وپرورش در اجرای برنامه های ضد ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: منع حضور دانش‌آموزان در گلزار شهدا مصداق بارز اجرای نامحسوس سند ۲۰۳۰ است.

     

    وی بیان کرد: متاسفانه ما شاهد هستیم هر روزبند جدیدی از سند ۲۰۳۰ در کشور اجرایی می‌شود، نمونه جدید آن بخشنامه جدید وزارت آموزش و پرورش است که بر اساس آن حضور دانش آموزان مقاطع اول ودوم ابتدایی را در گلزار شهدا منع ‌کرده اند.

     

    حجت الاسلام حکیمی افزود: با این توجیه که روی آنان اثر ات روحی و روانی نامطلوب میگذارد که درواقع به صورت نامحسوس ودر خاموشی وخفا سند ۲۰۳۰ درحال اجرا شدن میباشد.

     

    حکیمی تاکید کرد: اجرای این ابلاغیه وزارت آموزش وپرورش در خصوص منع حضور دانش آموزان در گلزار شهدا خلاف ارزش ها واصول انقلاب اسلامی و فرهنگ ایرانی و اسلامی است.

     

    ملت ایران در 13آبان پاسخ تحریم های ظالمانه آمریکایی ها در قبال سپاه پاسداران را خواهند داد

     

    وی بیان کرد:در دستگاه تعلیم و تربیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ما به دنبال تبیین اصول ،ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم. امام جمعه معمولان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار وشهادت در جامعه عنوان کرد:نسل جوان ما با خواندن وصایا و زندگی نامه شهدا می توانند به سعادت و موفقیت در زندگی دست پیدا کنند.

     

    حجت الاسلام حکیمی تاکید کرد:آشنایی دانش آموزان با فرهنگ ایثار وشهادت یک امر مهم آموزشی و فرهنگی است که باید در دستگاه های فرهنگی از قبیل آموزش و پرورش و دانشگاه ها که رسالت خطیرآنها تربیت و پرورش نسل آینده کشور است مورد توجه جدی قرار گیرد.

     

    امیدواریم نمایندگان مجلس نسبت به اقدامات وزارت آموزش و پرورش در اجرای نامحسوس سند ۲۰۳۰که در تضاد با اصول انقلاب اسلامی است ورود جدی پیدا کنند.

     

    انتهای پیام/

    منبع خبر: بیان روز

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *