×

با هدف بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به قشر جوان
کارگاه افق ظهور در خرم‌آباد برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 9031
  • شهریور ۲۰, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مسوول نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان از برگزاری کارگاه افق ظهور ویژه خواهران طلبه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حوزه طی روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ ماه جاری خبر داد. به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی  از برگزاری کارگاه بصیرت افزایی در این شهرستان خبر داد و افزود: این کارگاه به همت موسسه افق ظهور( کانون مطالعات بانوان نهاد […]

    کارگاه افق ظهور در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • مسوول نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان از برگزاری کارگاه افق ظهور ویژه خواهران طلبه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حوزه طی روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ ماه جاری خبر داد.

    به گزارش نیساخبر“حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی  از برگزاری کارگاه بصیرت افزایی در این شهرستان خبر داد و افزود: این کارگاه به همت موسسه افق ظهور( کانون مطالعات بانوان نهاد رهبری) ویژه خواهران طلبه، دانشجویان و فارغ‌التحصیلان حوزه و دانشگاه طی روزهای ۲۴، ۲۵ و ۲۶ ماه جاری برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: از آنجا که مهمترین وظیفه منتظران معرفت امام است بنابراین بایستی از تکالیف خود به‌عنوان منتظر در عصر حاضر آگاهی یابیم.

    مسوول نهاد رهبری دانشگاه‌های لرستان هدف کارگاه را بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی به قشر جوان عنوان و اظهار کرد: کارگاه بصیرت‌افزایی با هدف آگاهی‌بخشی به قشر جوان به‌خصوص در زمینه نهضت عزتمندانه سیدالشهدا(ع) و کادرسازی نیروهای انقلابی در عصر غیبت امام عصر(عج) برپا می‌گردد.

    حسینی تصریح کرد: شرکت کنندگان در این کارگاه از حضور اساتید برجسته‌ای همچون مجتبی عزیزی از فضلای جامعه‌المصطفی و حوزه علمیه قم بهره‌مند می‌شوند.

    وی در خصوص نحوه شرکت در این کارگاه بیان داشت: خواهران طلبه، دانشجو و فارغ‌التحصیلان حوزه و دانشگاه در صورت تمایل به شرکت در کارگاه افق ظهور می‌توانند مشخصات خود را به شماره ۳۰۰۰۹۹۰۰۰۹۰۶۶۱ پیامک کرده تا برای ثبت نهایی با آن‌ها تماس حاصل شود.

    منبع:فارس

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *