×

کتاب «آن ۳۰ نفر لر» رونمایی می‌شود/ بررسی نقش لرستانی‌ها در عملیات آزادسازی خرمشهر

  • کد نوشته: 14920
  • خرداد ۱, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از رونمایی کتاب «آن ۳۰ نفر لر» طی عصر امروز خبر و ادامه داد: در این کتاب که نوشته علی خسروی است، به نقش موثر ۳۰ مرد لرستانی در عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخته شده است.

    کتاب «آن ۳۰ نفر لر» رونمایی می‌شود/ بررسی نقش لرستانی‌ها در عملیات آزادسازی خرمشهر
  • محسن رشیدی با اشاره به برگزاری برنامه‌های مختلف در راستای گرامی‌داشت عملیات حاج عمران در لرستان، اظهار کرد: به واسطه نقش لرستانی‌ها در عملیات حاج عمران و همچنین آزادسازی خرمشهر، برنامه‌هایی با شعار “ما مقتدریم” از امروز تا پایان هفته جاری در حال اجرا است.

    وی خاطرنشان کرد: امروز ۳۰ نفر از دانشجویان همراه با یکی از اساتیدی که در آزادسازی خرمشهر حضور داشته، با جمعی از رزمندگان لرستانی که در این عملیات غرورآفرین نقش داشتند، دیدا خواهند کرد.

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از رونمایی کتاب «آن ۳۰ نفر لر» طی عصر امروز خبر و ادامه داد: در این کتاب که نوشته علی خسروی است، به نقش موثر ۳۰ مرد لرستانی در عملیات آزادسازی خرمشهر پرداخته شده است.

    رشیدی بیان داشت: همچنین فردا یکشنبه پاسداشت و نکوداشت عملیات غرورآفرین حاج عمران و سوم خردادماه در گلزار شهدای خرم آباد با حضور مسوولان نظامی و مدیران دستگاه های اجرایی برگزار خواهد شد.

    وی با تاکید بر تلاش جهت ثبت روز مقاومت برای لرستانی‌ها، تصریح کرد: امید می‌رود با وحدت و همگرایی بتوانیم یک روز مقاومت را برای لرستانی‌ها ثبت نماییم.

    مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ادامه داد: در عملیات حاج عمران که لرستانی‌ها نقش پررنگ و موثری در آن داشتند، بیش از ۳۰۰ شهید از این استان تقدیم انقلاب شد.

    رشیدی، برگزاری رژه موتوری و توزیع بیش از ۲ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در قالب رزمایش مومنانه را از مهمترین برنامه‌های روز سوم خردادماه بیان کرد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *