×

 کتاب زندگی‌نامه شهید زنده لرستانی با عنوان «تصمیم کبری» چاپ می شود

  • اردیبهشت ۸, ۱۳۹۷
  • ۰
  • معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از چاپ کتاب زندگی‌نامه جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی سید نورخدا موسوی خبرداد و گفت: این کتاب با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با عنوان «تصمیم کبری» به قلم تقریر در خواهد آمد. به گزارش نیساخبر” محمدتقی عزیزیان، معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار […]

     کتاب زندگی‌نامه شهید زنده لرستانی با عنوان «تصمیم کبری» چاپ می شود
  •  کتاب زندگی‌نامه شهید زنده لرستانی با عنوان «تصمیم کبری» چاپ می شود

    معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان از چاپ کتاب زندگی‌نامه جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی سید نورخدا موسوی خبرداد و گفت: این کتاب با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با عنوان «تصمیم کبری» به قلم تقریر در خواهد آمد.

    به گزارش نیساخبر” محمدتقی عزیزیان، معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در دیدار با خانواده شهید زنده لرستانی با بیان این‌که کتاب زندگی‌نامه و خاطرات شهید زنده جانباز ۱۰۰ درصد لرستانی سید نورخدا موسوی با عنوان «تصمیم کبری» چاپ می‌شود، گفت: کبری حافظی همسر شهید زنده سید نور خدا موسوی راوی خاطرات و زندگی‌نامه این شهید زنده خواهد شد.

    وی با اشاره به لزوم تدوین کتاب خاطرات و زندگی‌نامه سید نورخدا موسوی، اظهارکرد: این کتاب با حمایت اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با عنوان «تصمیم کبری» به قلم تقریر در خواهد آمد.

    عزیزیان نقش زنان را در جامعه ضروری دانست و اظهارکرد: همسر جانباز ۱۰۰ درصد سید نورخدا موسوی، نقش مهمی در زندگی وی دارد و در کنار فرزندان خود، سختی‌ها و مشقت‌های زیادی را در این راه متحمل شده است.

    معاون ادبی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان، کبری حافظی همسر سید نورخدا موسوی را راوی خاطرات و زندگی‌نامه همسرش معرفی کرد و خاطرنشان کرد: حافظی تصمیمی زینب‌گونه گرفته است و در این راستا کتاب را با روایت عاشقی همسرش شروع می‌کنیم.

    قرار است کتاب «تصمیم کبری» در سطح ملی تدوین شود و تقریباً دو سال زمان برای تدوین و چاپ کتاب نیاز است.

    انتهای پیام/

    منبع خبر: ایکنا

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *