×

کتاب مجموعه آثار کاریکاتوریست لرستانی منتشر می‌شود

  • کد نوشته: 3335
  • اسفند ۲۱, ۱۳۹۵
  • ۰
  • کتاب مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی با عنوان ریفرم (Reform) در اوایل سال ۹۶ در مراسمی با حضور مهمانان ویژه رونمایی می‌شود. آرش فروغی : این کتاب گوشه‌ای از فعالیت ۱۵ ساله را به نمایش می‌گذارد؛ کتاب ریفرم (Reform) با تلاش حوزه هنری لرستان گردآوری‌شده و شامل ۲۵۵ اثر رنگی در قطع خشتی […]

    کتاب مجموعه آثار کاریکاتوریست لرستانی منتشر می‌شود
  • آرش فروغی

    کتاب مجموعه آثار کاریکاتور آرش فروغی کاریکاتوریست لرستانی با عنوان ریفرم (Reform) در اوایل سال ۹۶ در مراسمی با حضور مهمانان ویژه رونمایی می‌شود.

    آرش فروغی : این کتاب گوشه‌ای از فعالیت ۱۵ ساله را به نمایش می‌گذارد؛ کتاب ریفرم (Reform) با تلاش حوزه هنری لرستان گردآوری‌شده و شامل ۲۵۵ اثر رنگی در قطع خشتی است که توسط انتشارات سوره منتشر می‌شود.

    وی با اشاره به اینکه این کتاب در ۸۴ صفحه به چاپ می‌رسد، افزود: مقدمه کتاب به قلم استاد سید مسعود شجاعی طباطبایی نوشته‌شده و در این کتاب مطالبی به‌صورت نقد آثار از جواد علیزاده، بهمن عبدی و علیرضا ذاکری نوشته‌شده است.

    این کاریکاتوریست لرستانی بیان کرد: نقد و بررسی آثار توسط بزرگان هنر کاریکاتور چهره دنیا از جمله یان اوپ دوبیک، جیتت کاستانا، ادواردو باپتیستاو، لوئیز کارلوس فرناندز، شانکار پامارثی، برونو تس، امیر تقی و والتر توسکانو در این کتاب آمده است.

    وی با بیان اینکه این کتاب به‌صورت دو زبانه فارسی و انگلیسی است، عنوان کرد: طرح جلد و کاریکاتور اثر هادی اسدی از بهترین‌های هنر کاریکاتور چهره ایران است و این کتاب در اوایل سال ۹۶ طی مراسمی با حضور مهمانان ویژه رونمایی می‌شود.

    فروغی تصریح کرد: حدود ۷۰ اثر در کارنامه فعالیت خوددارم که از این تعداد آثار منتخبم مقام‌های شاخصی را کسب کرده‌اند انتخاب و باهدف معرفی فعالیت‌های هنری من به همراه شناسنامه به چاپ می‌رسد.

    منبع: تسنیم

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *