×

کمبود امکانات جاده‌های شهرستان سلسله را هنگام بارش برف دچار مشکل می‌کند

  • کد نوشته: 6995
  • آذر ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله گفت: یکی از مشکلات راهداری سلسله نداشتن انبار شن و نمک در راهدارخانه کاکارضا است، انبار این راهدارخانه سال گذشته به علت فرسودگی تخریب شد که در فصل سرما و بارش برف مشکل ایجاد می‌شود. محسن ملکی با اشاره به کمبودهای این بخش برای مقابله با […]

    کمبود امکانات جاده‌های شهرستان سلسله را هنگام بارش برف دچار مشکل می‌کند
  • جاده برفی

    رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله گفت: یکی از مشکلات راهداری سلسله نداشتن انبار شن و نمک در راهدارخانه کاکارضا است، انبار این راهدارخانه سال گذشته به علت فرسودگی تخریب شد که در فصل سرما و بارش برف مشکل ایجاد می‌شود.

    محسن ملکی با اشاره به کمبودهای این بخش برای مقابله با برف و سرمای زمستان اظهار داشت: شهرستان سلسله در مجموع دارای سه راهدارخانه الشتر، کاکارضا و بیرانشهر است که به ترتیب دارای ۱۶، ۷ و ۶ نفر نیرو هستند.

    وی با اشاره به اینکه راهداری سلسله ۱۵۰۰ تن شن و ماسه و ۶۰۰ تن نمک برای فصل سرما دپو کرده است عنوان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله در مجموع دارای ۱۴ دستگاه سبک و سنگین برف روبی است که متاسفانه اکثر این ماشین آلات فرسوده است و برای انجام عملیات برف روبی حداقل به ۳ دستگاه ماشین برف روب دیگر نیازمند هستیم.

    رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای سلسله با اشاره به اینکه وسعت حوزه‌های برف گیر شهرستان سلسله ۶۰۰ کیلومتر است خاطرنشان کرد: ۳ عدد تراکتور برف روب شخصی برای مسیرهای روستایی نیز اجاره و برای محور قلایی که مسیر برفگیری است نیز یک عدد بولدوزر مستقر شده است.

    ملکی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۳۰۰۰ کیلومتر عملیات برف روبی در سطح شهرستان سلسله انجام شد تصریح کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات راهداری سلسله نداشتن انبار شن و نمک در راهدارخانه کاکارضا است، انبار این راهدارخانه سال گذشته به علت فرسودگی تخریب شد که در حال حاضر تنها عملیات فونداسیون آن اجرا شده است.

    وی افزود: طول حوزه این راهدارخانه از ابتدا تا انتها تقریبا ۸۰ کیلومتر است و در هنگام بارش برف برای عملیات برف روبی، ماشین آلات باید برای بارگیری شن و نمک به مرکز الشتر مراجعه کنند که کار بسیار دشواری است و ممکن است در جاده گیر کنند.

    ملکی اظهار امیدواری کرد که با همت مسئولان تا قبل از بارش برف در شهرستان، انبار راهدارخانه کاکارضا تکمیل و بهره برداری شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *