×

کمک به کالای ایرانی عزم ملی و وظیفه همگانی را می طلبد /شعاری نباشد

  • کد نوشته: 7805
  • فروردین ۱۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته الشتر با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن شعار سال گفت : درایت و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالها نعمتی بزرگ و بی بدیل است /که خداوند به ملت ایران اسلامی عطا فرموده است ،چرا که همه ساله براساس […]

    کمک به کالای ایرانی عزم ملی و وظیفه همگانی را می طلبد /شعاری نباشد

  • به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته الشتر با تاکید بر ضرورت عملیاتی شدن شعار سال گفت : درایت و دور اندیشی رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سالها نعمتی بزرگ و بی بدیل است /که خداوند به ملت ایران اسلامی عطا فرموده است ،چرا که همه ساله براساس نیاز و ضرورت ودور اندیشی، مسیر و محور حرکت کشور را تبیین و ترسیم می فرمایند .

    امام جمعه الشتر کمک به کالای ایرانی را نیازمند عزم ملی دانست و اظهار داشت : تحقق این مهم باعث رونق اشتغال ،کار آفرینی و یکی از اصول اساسی نظام یعنی استقلال و قطع وابستگی اقتصادی کشور است.وی افزود صرف اختصاص سربرگ نامه های اداری و سخنرانی نمی تواند مسیر تحقق عملی شعار سال را هموار کند بلکه همه قوا و مردم برای کمک به کالای ایرانی ملزم و موظف هستند.

    خطیب جمعه الشتر سال ۹۶ را پایان سیطره تکفیریها بعنوان بلای جان بشریت در منطقه دانست و افزود :نظام اسلامی در سایه ولایت فقیه به این سیطره ضدبشریت خا تمه داد و در نتیجه سیاست های ننگین استکبار ابتر و پایه های آل سعود متزلزل شد .

    امام جمعه الشتر در بخش دیگری از سخنان خود به سیاست های خبیث استکبار برای فشار و ضربه زدن به نظام اسلامی اشاره نمو دو گفت :فشار اقتصادی با محوریت اختلال در حوزه نفتی و جریان سازیهای داخلی برای هدر رفت انرژی نظام در حاشیه ها از جمله سیاست های استکبار است که مردم و مسولان باید همواره آگاه و هوشیار باشند.

    حجت الاسلام موسوی افزود : اگر به دنبال خنثی سازی سیاست های استکبار هستیم باید در قدم اول با حمایت از کالای ایرانی اشتغال و اقتصاد را در جامعه رونق دهیم و دوم اینکه در سال جدید جامعه را با وحدت و همدلی به سوی اخلاق خوش و توجه جدی به منویات رهبری پیش ببریم .

    امام جمعه الشتر با تاکید بر اهمیت نقد منصفانه هرگونه پرخاشگری ،بد اخلاقی و بعضا سیاه نمایی را توسط برخی سیاسیون و احزاب برای کسب قدرت مردود و آسیب جدی به نظام دانست .

    گرامی داشت ۲۰ فروردین سالروز قطع رابطه با فساد بزرگ / گرامی داشت شهدای فناوری هسته ای و تقدیر از دستگاههای خدمات رسان در ایام نوروز از دیگر مواردی بود که امام جمعه الشتر به آنها پرداخت.

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *