×

کمیت لنگ دولتمردان فرهنگی لرستان؛ دستگاه های فرهنگی لرستان نیازمند جراحی مدیریتی؟!/ حذف ذکر اذان و اقامه از کتب درسی شاهکار دستگاه تعلیم وتربیت در لرستان!

  • دی ۲, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دستگاه های فرهنگی دولت اعتدال که در انعکاس مسائل ارزشی پای لنگی دارند این بار در آموزش وپرورش لرستان اقدام به انتشار کتب آموزشی کرده اند که در تهیه آن قصوراتی رخ داده است.   به گزارش نیساخبر“کارشناسان فرهنگی وسیاسی لرستان،هنوز شاهکار حاشیه ای فرهنگ لرستان را فراموش نکرده اند،حجت الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و […]

    کمیت لنگ دولتمردان فرهنگی لرستان؛ دستگاه های فرهنگی لرستان نیازمند جراحی مدیریتی؟!/ حذف ذکر اذان و اقامه از کتب درسی شاهکار دستگاه تعلیم وتربیت در لرستان!
  • دستگاه های فرهنگی لرستان نیازمند جراحی مدیریتی؟!/ حذف ذکر اذان و اقامه از کتب درسی شاهکار دستگاه تعلیم وتربیت در لرستان!

    دستگاه های فرهنگی دولت اعتدال که در انعکاس مسائل ارزشی پای لنگی دارند این بار در آموزش وپرورش لرستان اقدام به انتشار کتب آموزشی کرده اند که در تهیه آن قصوراتی رخ داده است.

     

    به گزارش نیساخبر“کارشناسان فرهنگی وسیاسی لرستان،هنوز شاهکار حاشیه ای فرهنگ لرستان را فراموش نکرده اند،حجت الاسلام حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که در سخنرانی توهین آمیز خود در کوهدشت علیه شخصیت های انقلابی دستی توانا در حاشیه سازی دارد.

     

    سپس چند ماه بعد در اقدامی قابل تامل برای نمایش تئاتر موهن علیه شهدا جهت اجرا در جشنواره تئاتر چراغ سبز نشان داد که پازل حاشیه سازی های این مدیرکل تکمیل شود.

    حنان لرستان حاشیه سازی

    تئاتری با عنوان “لیلی نام تمام دختران ایران زمین است”در بیست و هشتمین جشنواره ی تئاتر استان لرستان همزمان با ایام هفته دفاع مقدس بر روی سن رفت که دل خانواده های شهدا،ایثارگر و دلسوزان انقلاب را به درد آورد.

    تئاتر لیلی

    بلافاصله مجمع نمایندگان لرستان،نماینده ولی فقیه در لرستان خانواده های شهدا ودیگر اقشار مختلف مردم به این اقدام واکنش جدی نشان دادند ولی در مقابل دولت اصلاح طلبان اعتدال با لبخندهای ملیح بازوند استاندار وقت،سر و ته این قضیه بهم آمد وآبی از آب هم تکان نخورد علی رغم اینکه هفته ها در رسانه ها و فضای مجازی این اقدام ولزوم عزل این مدیرکل مطرح شد ولی اتفاق خاصی نیفتاد.

    نمایندگان لرستان

    میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان

    این گاف فرهنگی دولتمردان فرهنگی لرستان در عمر دولت یازدهم اعتدالیون رخ داد حالا ۷ماه از شروع به کار دولت اصلاح طلبان روحانی نگذشته بازهم دستگاه های فرهنگی در لرستان حاشیه ساز شدند.

    آموزش وپرورش به عنوان متولی نظام تعلیم وتربیت در قبال تبیین ارزش های انقلاب،نظام مقدس جمهوری اسلامی و دین مبین اسلام وظایفی برعهده دارد تا فرزندان این ملت بتوانند در کنار تعلیم وتربیت ،معارف دینی را هم نیز یاد بگیرند و در زندگی به آنها عمل کنند.

    حذف ذکر

    در این میان آموزش وپرورش لرستان بر خلاف رسالت خطیر خود برای امر یادگیری ،اقدام به انتشار کتابی کرده که در آن ذکر «اشهدان علیا ولی الله» حذف کرده است.

    در واقع این اقدام قابل تامل آموزش وپرورش لرستان یک وجه تشابه با تئاتر حاشیه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان داشت به طوری که در هر دومورد قبل از انتشار واجرا این آثار بایستی از فیلترهای مختلف نظارتی وداوری رد کنند تا به ایستگاه انتشار واجرا برسند.

     به راحتی در دولت تدبیر و امید که رنگ و بوی اصلاح طلبی دارد این حریم ها شکسته  می شود و مسئولان فرهنگی لرستان اقدام به انجام کارهایی می کنند که در فرهنگ غنی مردم لرستان جایی ندارد.

    اما دولت اصلاح طلبان، اعتدالیون ،تدبیر وامید که توان خود را با چشم دوختن به بیرون از کشور برای حل مسائل اقتصادی وسیاسی کشور دوخته اند بدون توجه به مسئله فرهنگ که در واقع زیر ساخت سایر بخش های توسعه ای می باشد اقدام به بازار گرمی تبلیغاتی می کنند.

    این در حالی که دستگاه های فرهنگی وابسته به دولت در اجرای یک تئاتر جشنواره ای یا چاپ کتب درسی این چنین ارزش ها را کنار می گذارند.

    لزوم برخورد استاندار با مدیران کل سهل انگار

    حالا باید دید که برخورد دکتر خادمی استاندار لرستان به مانند بازوند استاندار وقت این استان در برخورد با این مسائل ضد ارزشی خواهد بود یا نه؟

    انتظار می رود با توجه به اینکه در سیستم فعلی دستگاه های اجرایی دولت در لرستان افرادی به عنوان مدیرکل انتخاب شده اند که دارای حواشی قابل تامل و نابخشودنی هستند نسبت به جابجایی اینگونه مدیران بی تفاوت و سهل انگار اقدام کنند.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *