×

کوچکترین حاشیه‌سازی در مورد انتخابات با شکایت ستاد انتخابات مواجه می‌شود

  • آذر ۹, ۱۳۹۸
  • ۰
  • استاندار لرستان گفت: کمیته حقوقی انتخابات باید با قدرت فعال شود و چنانچه فردی کوچکترین تهمتی بزند به شدت برخورد و شکایت می‌کنیم.

    کوچکترین حاشیه‌سازی در مورد انتخابات با شکایت ستاد انتخابات مواجه می‌شود
  • سیدموسی خادمی امروز در دیدار با اعضای خانه احزاب استان لرستان با بیان اینکه افراد محدودی گمان می‌کنند انتخابات در برخی شهرستان‎ها سالم برگزار نمی‎شود که نباید اجازه داد این تعداد، چهره انتخاباتی استان را مخدوش کنند، گفت:‌ افراد کمی در انتخابات، شائبه تقلب و دزدی آرا را ایجاد و فضا را ملتهب می‌کنند.

    وی اظهار داشت: این افراد باور ندارند استاندار، معاون وی و سایر مسئوولان بی‌طرف هستند چراکه خودشان این اصل را رعایت نکرده و گمان می‌کنند ما به هرکه سلام کردیم می‌خواهیم کاری برایش انجام دهیم که این تعداد خاص را باید مدیریت و حذف کرد.

    استاندار لرستان عنوان کرد: همچنین در اطلاع رسانی و پاسخ دهی تاحدودی ضعیف هستیم اما در انتخابات اینطور نخواهد بود به سرعت واکنش  و پاسخ می‌دهیم و با افراد شایعه پرداز برخورد می‌کنیم.

    خادمی افزود: کمیته حقوقی انتخابات باید با قدرت فعال شود و چنانچه فردی کوچکترین تهمتی بزند به شدت برخورد و شکایت می‌کنیم چراکه این اظهارنظرهای بیهوده و شایعات در فضای جامعه منتشر و موجب التهاب می‌شود.

    وی ادامه داد:‌ باید انتخابات را خوب برگزار کنیم و چهره واقعی استان را نشان دهیم نه چهره‌ای که برخی درست کرده‌اند که در این راه نیازمند کمک احزاب هستیم.

    وی گفت:‌ برگزاری بی‌طرفانه انتخابات در لرستان هنرمندانه است چراکه با توجه به فضای طایفه‌ای و عشیره‌ای در این منطقه، بسیاری ازنزدیکان و اقوام مجریان انتخابات جزء داوطلبان هستند و بی طرف بودن مجریان و ناظران، یک هنر است.

    استاندار لرستان همدلی احزاب را در عین رقابت بسیار مهم دانست و یادآور شد:‌ ترویج این رفتار در جامعه، منجر به توسعه یافتگی می‌شود و الگوی دوستی در عین اختلاف سلیقه، میان مردم جاری خواهد شد.

    خادمی در پایان یک پیشنهاد به احزاب داد و افزود: احزاب چند میز شهرستانی تشکیل دهند و با تحلیل شرایط، مشکلات انتخابات گذشته، دلایل بروز آسیب ها و راهکارهای رفع آن را تا ۱۰ روز آینده به صورت یک تحلیل کارشناسی شده ارائه کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *