×

گشت‌های تنظیم بازار در سلسله اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت را ندهند

  • آبان ۲۸, ۱۳۹۸
  • ۰
  • فرماندار سلسله با تاکید بر پایش منظم بازار گفت: گشت‌های تنظیم بازار باید حضور مستمر اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت اجناس را ندهند.

    گشت‌های تنظیم بازار در سلسله اجازه هیچ‌گونه افزایش قیمت را ندهند
  • شریف خسروی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان، با اشاره به موضوع افزایش قیمت بنزین و وقایع اخیر، اظهار داشت: به عنوان مسئولان دستگاه های اجرایی باید مردم را آگاه کنیم که با انجام این طرح، مالیاتی از دهک های بالای درآمدی اخذ و به صورت یارانه به دهک های پایین و بی بضاعت جامعه تعلق می گیرد.

    وی با اشاره به افزایش میزان مستمری افراد تحت پوشش کمیته امداد در سال گذشته، ادامه داد: این افزایش سه برابری مستمری افراد بی بضاعت، نشان می دهد که دولت دغدغه معیشت خانواده های کم بضاعت را دارد.

    وی با قدردانی از پای کار بودن دستگاه های امنیتی شهرستان در حفظ آرامش شهروندان، ادامه داد: پای کار بودن دستگاه های امنیتی شهرستان باعث شد که افراد خرابکار نتوانند وارد شهرستان شوند.

    خسروی افزود: ما تابع تصمیم گیری‌های کلان هستیم و باید در این مسیر به عنوان حاکمیت و دولت کمک کنیم که مردم قانع شوند.

    وی اضافه کرد: باید زوایای طرح را براساس میزان تریبونی که در اختیار داریم برای مردم توضیح دهیم تا بدانند که این تصمیم نظام در راستای احساس مسئولیتی بوده که برای سرنوشت مردم در حوزه اقتصادی خصوصا نسبت به دهک های پایین درآمدی داشته اند.

    فرماندار سلسله با اشاره به سوءاستفاده برخی از افراد از وضعیت موجود، بیان کرد: ستاد تنظیم بازار باید تا اطلاع ثانوی اکیپی فعال در سطح بازار داشته باشد و بر قیمت اجناس و خدمات نظارت نماید.

    وی با تاکید بر اینکه نباید هزینه های اضافی بر شهروندان تحمیل شود، گفت: تعزیرات و دستگاه قضایی باید پای کار باشند و کمک کنند که کارها با سرعت بیشتری پیش برود و گزارش ستاد تنظیم بازار نیز  به صورت روزانه به فرمانداری ارسال شود.

    فرماندار سلسله همچنین با اشاره به لزوم فعالیت تاکسی های درون شهری در مسیربندی های اعلام شده، ادامه داد: راهنمایی و رانندگی نیز باید پای کار باشد و در سطح شهر حضور مستمر و مداومی داشته باشند و با هرگونه بی قانونی برخورد نمایند.

    وی با اشاره به بی تاثیری افزایش قیمت بنزین بر قیمت نهاده‌ها، افزود: دلیلی ندارد که قیمت ارزاق عمومی مورد نیاز مردم افزایش یابد و لذا باید نظارت مستمر و منظمی بر بازار صورت بگیرد.

    وی با تاکید بر آمادگی دستگاه های خدمت رسان آب، برق، گاز و مخابرات هم در حوزه پدافند غیرعامل و هم خدمت رسانی به شهروندان ، خاطرنشان کرد: تا جایی که امکان دارد مردم را نسبت به این تصمیم توجیه نمایید،  آرامش روانی مردم با اطلاع رسانی و آگاه سازی فراهم می شود.

    خسروی با تاکید بر لزوم رعایت حقوق شهروندی و اجرای آن، افزود: وظیفه ما برخورد متواضعانه با مردم است، باید رفتار اقناعی با شهروندان سرلوحه کارمان باشد و در این راستا رعایت مقررات و آیین نامه های حقوق شهروندی ضروری است.

    فرماندار سلسله با اشاره به نزدیک شدن به زمان انتخابات، ادامه داد: از نگاه ما مسوولان، همه داوطلبین انتخابات مجلس شورای اسلامی، یکسانند و ادارات حق ندارند از امکانات و ظرفیت دستگاه های دولتی له یا علیه کسی استفادهد نمایند.

    وی همچنین با اشاره به ورود به هفته بسیج و یادآوری این جمله ارزشمند امام راحل(ره) که “بسیج شجره طیبه است”، افزود:  باید همه کمک کنیم که این شجره طیبه رشد کرده، وابستگی پیدا نکند و مصادره نشود و در عین حال خلوص و پاکیش مورد استفاده قرار گیرد.

    خسروی افزود: بسیج بدون هیچ چشمداشتی در خدمت مردم و امنیت کشور بوده است، باید قدردان آنها باشیم و در عین حال کمک کنیم که کارهایشان در جامعه نمود داشته باشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *