×

یادداشت/ انتظار حماسه‌سازان از مسئولان

  • دی ۲۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • حضور حماسی مردم ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های انقلاب و در محکومیت اغتشاش‌های اخیر، بار وظیفه مسئولان را برای رسیدگی به مشکلات معیشتی جامعه بیش از پیش سنگین کرده است. به گزارش نیساخبر،هفته گذشته پس از آنکه در چند شهر ایران اسلامی عده‌ای از مردم در اعتراض به گرانی و بیکاری موجود در کشور […]

    یادداشت/ انتظار حماسه‌سازان از مسئولان
  • حضور حماسی مردم ایران اسلامی در حمایت از آرمان‌های انقلاب و در محکومیت اغتشاش‌های اخیر، بار وظیفه مسئولان را برای رسیدگی به مشکلات معیشتی جامعه بیش از پیش سنگین کرده است.

    به گزارش نیساخبر،هفته گذشته پس از آنکه در چند شهر ایران اسلامی عده‌ای از مردم در اعتراض به گرانی و بیکاری موجود در کشور اعتراض مسالمت آمیز انجام دادند بلافاصله جریان‌های آشوب‌طلب و اغتشاش‌گر وارد کار شده و عرصه را به درگیری و آشوب کشاندند.

    درگیری‌هایی که در برخی شهرها با آسیب رساندن اغتشاشگران به اموال عمومی از جمله بانک‌ها همراه بود.

    در حالی که بسیاری از دشمنان ایران اسلامی به فکر این بودند که از شرایط موجود برای نیل به اهداف شوم خود استفاده کنند مردم با بصیرت کشورمان بار دیگر با حضور به‌موقع خود در صحنه دفاع از انقلاب عرصه را بر اغتشاش‌گران تنگ کرده و پاسخ محکمی دادند به دشمنان این مرز و بوم.

    بر این اساس در زمانی که بسیاری از دشمنان نظام در حال برنامه‌ریزی برای انجام نقشه‌های شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران بودند مردم شهرهای مختلف ایران با برگزاری‌های راهپیمایی‌های پرشور بار دیگر پایبندی خود به‌نظام و انقلاب اسلامی را ثابت کردند.

    مردم غیور و ولایتمدار لرستان نیز همانند بسیاری از شهرهای ایران در روز ۱۳ دی با حضور پرشور خود در راهپیمایی دفاع از انقلاب و محکومیت اغتشاش و آشوب در کشور ثابت کردند که علیرغم مشکلات موجود در بحث اقتصادی همواره پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب خواهند ایستاد.

    حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ دی در لرستان و در شهرهای دیگر ایران پیام بسیار مهمی به مسئولان مملکت دارد و آن این است که جمهوری اسلامی ایران دارای بزرگ‌ترین سرمایه یعنی پایبندی مردم به‌نظام و انقلاب است.

     در این شرایط آنچه نباید فراموش شود مطالبه‌های به‌حق مردم است و نباید شرایط به‌گونه‌ای پیش رود که خواسته مردم مبنی بر توجه ویژه مسئولان به مشکلات اقتصادی و معیشتی فراموش شود.

    اکنون بار مسئولیت مسئولین نسبت به مردم بیش‌ازپیش سنگین شده و وقت آن رسیده است که مسئولان کشور با برنامه‌ریزی مناسب و با همفکری به دور از تنگ‌نظری و نگاه‌های سیاسی برای حل مشکلات این مردم همیشه درصحنه اقدامی جهادی و انقلابی داشته باشند تا در عمل و نه در شعار به مطالبات مردم پاسخی ملموس دهند.

    مسئولان ما باید پاسخ مطالبات مردم را به‌گونه‌ای جواب دهند که شیرینی حماسه آن‌ها شیرین‌تر از قبل شود.

    بی‌شک از این پس مردم ایران منتظر دریافت پاسخ مسئولان برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی خود هستند و باید منتظر ماند و دید که در این راستا چه اقدامی صورت می‌گیرد.

    “سعید سرشار”

    منبع:فارس

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *