×

ویژه انتخابات 98 ؛
۱۶ آذر روز سلطه اراده‎ها بر استعمار است

  • آذر ۱۵, ۱۳۹۸
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: ۱۶ آذر روز دانشجو، روز سلطه همه اراده‎ها علیه استعمار و استکبار است.

    ۱۶ آذر روز سلطه اراده‎ها بر استعمار است
  • حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه های نماز جمعه خرم آباد افزود: چهار ماه پس از کودتای ننگین ۱۳۳۲ نیلسون معاون ریس جمهوری امریکا به ایران امد که همین امر منجر به اعتراض دانشجویان شد و سه نفر از آنها در روز  ۱۶ آذر توسط عوامل رژیم شاهنشاهی به شهادت رسیدند.

    وی اظهار داشت:‌ امروز نیز باید همچنان باید تمامی اراده ها علیه شیطان بزرگ  و برای شکست استعمار بکار گرفته شود.

    وی با اشاره هجرت فاطمه معصومه (س) به قم ادامه داد: هجرت ها همیشه موثر و مفید بوده و پیامدهای فرهنگی داشته که  سفر این بانوی بزرگ به قم ،تشکیلاتی از جهت فرهنگی و دینی و حوزه علمیه ایجاد کرد.

    خطیب جمعه خرم آباد گفت: دهها موسسه علمی نیز در کنار حوزه علمیه تشکیل شده که همه در نشر و گسترش علوم اسلامی موثر هستند.

    حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به دیدار با رهبر معظم انقلاب افزود: رهبری فرمودند  خرم آباد مرکز لرستان یک مرکز تدین و انقلابی گری است که چهره های فرهیخته خوبی دارد و مردم  آن علاقه خاصی به سادات دارند.

    وی تدین و حضور در مسایل انقلاب را از دیگر نکات سخنان رهبری در خصوص مردم لرستان برشمرد و ادامه داد: در این دیدار گزارش کوتاهی از لرستان به رهبر انقلاب ارایه شد و رهبری نیز رهنمودهایی داشتند که باید با حضور استاندار، مدیران کل و همکاری همه فرهیختگان حوزه و دانشگاه پیگیری کنیم چراکه افق روشنی برای من ترسیم کردند.

    وی ادامه داد: با رهنمودهای رهبری، همت و همکاری، وحدت و یاری جوانان مومن و انقلابی خواهیم توانست آینده بهتری برای لرستان رقم بزنیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *