×

فرمانده انتظامی لرستان:
۳۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شد

  • بهمن ۶, ۱۴۰۰
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۳۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر دی ماه امسال در استان کشف و در این راستا پنج باند تهیه و توزیع مواد منهدم شد

    ۳۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در لرستان کشف شد
  • فرمانده انتظامی لرستان گفت: ۳۶۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر دی ماه امسال در استان کشف و در این راستا پنج باند تهیه و توزیع مواد منهدم شد.

     سردار یحیی الهی روز چهارشنبه به رسانه اعلام کرد: در راستای مبارزه قاطع و بی امان پلیس با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی استان دی ماه سال جاری، پس از رصد های صورت گرفته و انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شدند.

    وی افزود: در این راستا پنج باند تهیه و توزیع مواد مخدر شناسایی و منهدم، ۲۹۸ نفر دستگیر، ۱۷ دستگاه خودرو توقیف، ۳۵۶ کیلو و ۶۸۵ گرم مواد مخدر سنتی و ۹ کیلو و ۴۰۰ گرم ماده مخدر صنعتی کشف شد.

    وی گفت: یکی از دغدغه های پلیس شناسایی و برخورد قاطع با سوداگران مرگ است که در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

    سردار الهی ادامه داد: خانواده ها نقش بسزایی در کنترل فرزندان خود برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی دارند و پلیس و دستگاه قضائی نیز با قاطعیت با این پدیده شوم برخورد قانونی خواهند کرد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *