×

۵۰ برنامه متنوع فرهنگی دهه کرامت در استان لرستان برگزار می‌شود

  • کد نوشته: 5604
  • مرداد ۳, ۱۳۹۶
  • ۰
  • دبیر قرارگاه صاحب‌الامر (عج) در لرستان گفت: ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی امسال در دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان برگزار می‌شود. به گزارش نیساخبر، میثم کشکولی عصر امروز در نشست خبری و جلسه هم‌اندیشی جشن زیر سایه خورشید که در سالن جلسات قرارگاه صاحب‌الامر  برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در […]

    ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی دهه کرامت در استان لرستان برگزار می‌شود
  • ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی دهه کرامت در استان لرستان برگزار می‌شود

    دبیر قرارگاه صاحب‌الامر (عج) در لرستان گفت: ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی امسال در دهه کرامت با حضور کاروان زیر سایه خورشید در استان برگزار می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، میثم کشکولی عصر امروز در نشست خبری و جلسه هم‌اندیشی جشن زیر سایه خورشید که در سالن جلسات قرارگاه صاحب‌الامر  برگزار شد اظهار داشت: مقام معظم رهبری در رابطه باوجود مقدس امام رضا (ع) در ایران اسلامی می‌فرماید امام هشتم ولی‌نعمت مادی، معنوی و فکری ما هستند و ما هرچه در کشور داریم از برکت امام رضا (ع) است.

    وی به برگزاری هفتمین سری از جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت اشاره کرد افزود: سال‌به‌سال به تعداد حضور و جشن‌های دهه کرامت افزوده می‌شود و برنامه‌های متنوعی در این زمینه اجرا می‌شود.

    دبیر قرارگاه صاحب‌الامر(عج) در استان لرستان عنوان کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید به‌صورت صددرصد مردمی اجرا می‌شود و قرارگاه صاحب‌الامر تنها به‌عنوان یک هماهنگ‌کننده فعالیت‌ها را دنبال می‌کند.

    وی به فعالیت ۳۰ موسسه، تشکل و نهاد مردمی در اجرای برنامه‌های زیر سایه خورشید اشاره و بیان کرد:  این تشکل و مؤسسات در ۹ شهرستان فعالیت‌های خود را در این زمینه انجام می‌دهند.

    کشکولی گفت: با حضور کاروان زیر سایه خورشید به استان لرستان ۶۰ تا ۱۰۰ هزار مخاطب وارد کار می‌شود و در این ارتباط نیز ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به‌صورت مردمی هزینه می‌شود.

    وی به حضور مردم ۳۰ روستای استان در جشن زیر سایه خورشید اشاره و خاطرنشان کرد: امسال حضور این کاروان در مناطق محروم استان بسیار جدی‌تر است.

    دبیر قرارگاه صاحب‌الامر(عج) در استان لرستان اظهار داشت: امسال با حضور کاروان زیر سایه خورشید در دهه کرامت به استان ۵۰ برنامه متنوع فرهنگی برگزار می‌شود.

    انتهای پیام/

    منبع: لرستان خبر

     

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *