×

فرمانده انتظامی لرستان:
۱۵۰۰ جوان لرستانی استخدام پلیس شدند/ ارتقاء ۲۵ کلانتری در خرم‌آباد

  • آبان ۲۹, ۱۳۹۷
  • ۰
  • فرمانده انتظامی لرستان از جذب ۲ هزار نیروی جدید در فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد جذب شده و استخدام مابقی افراد نیز تاپایان سال انجام می‌گیرد. به گزارش نیساخبر، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب صبح امروز در آئین تکریم و معرفه فرمانده انتظامی این شهرستان در ارتباط […]

    ۱۵۰۰ جوان لرستانی استخدام پلیس شدند/ ارتقاء ۲۵ کلانتری در خرم‌آباد
  • فرمانده انتظامی لرستان از جذب ۲ هزار نیروی جدید در فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد جذب شده و استخدام مابقی افراد نیز تاپایان سال انجام می‌گیرد.

    به گزارش نیساخبر، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب صبح امروز در آئین تکریم و معرفه فرمانده انتظامی این شهرستان در ارتباط با جزئیات نقشه راه لرستان اظهار کرد: در این راستا ۱۶ طرح پیشگیرانه و چهار طرح عملیاتی را طراحی کرده‌ایم.

    وی خاطرنشان کرد: فشار بر سیستم مدیریتی نیروی انتظامی بالا است چرا که این نهاد وظیفه تأمین نظم و امنیت جامعه را برعهده دارد.

    فرمانده انتظامی لرستان همکاری با دستگاه قضا را در جهت تقویت جرم‌زدایی موثر خواند و افزود: با این وجود کشف جرائم برعهده نیروی انتظامی بوده و خوشبختانه تاکنون ۹۰ درصد جرائم در استان کشف شده است.

    مهدیان‌نسب در خصوص ارتقاء جایگاه کلانتری‌های خرم‌آباد گفت: ۲۵ کلانتری را در این شهرستان به صورت شناور ارتقاء داده‌ایم، ضمن اینکه ۷۶ خودرو خارج از سهمیه نیز امسال به استان اختصاص داده شد.

    وی از جذب ۲ هزار نیروی جدید در فرماندهی انتظامی لرستان خبر داد و بیان داشت: تاکنون یک‌هزار و ۵۰۰ نفر جذب شده و مابقی نیز تاپایان سال انجام می‌گیرد.

    فرمانده انتظامی لرستان با بیان اینکه بیش از ۱۵ پروژه در نقشه راه استان مشخص شده، بیان شد: قریه صاحب‌الزمان(عج)، قریه پارسیلون، ۳۲ خانه سازمانی و پاسگاه انتظامی بروجرد از جمله این پروژه‌ها است.

    مهدیان نسب خاطرنشان کرد: در حوزه مبارزه با موادمخدر به عنوان توطئه ریشه‌دار فرهنگی اجتماعی نظام سلطه بهترین فعالیت شده است، به‌نحوی‌که با اجرای طرح‌های مختلف بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم موادمخدر کشف و ۱۳ هزار و ۲۰۰ نفر نیز دستگیرکرده‌ایم.

    منبع:فارس

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *