×

دادستان سلسله:
با احتکارکنندگان کالاهای اساسی برخورد می شود

  • کد نوشته: 10048
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۸
  • ۰
  • با توجه به اینکه هرلحظه قیمت کالاهای اساسی در حال تغییر است، چه بسا طمع احتکار در برخی از فروشندگان افزایش یابد که برای فروش به قیمت بالاتر اجناس، آنها را احتکار کنند

    با احتکارکنندگان کالاهای اساسی برخورد می شود
  • دادستان سلسله با تاکید بر اینکه برخورد با اخلال گران نظام توزیع باید علنی باشد، گفت: مردم وقتی که ببینند بازار کنترل می شود، احساس دلگرمی می کنند.

    به گزارش نیساخبر“محسن همتی در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سالن جلسات فرمانداری، با بیان اینکه خوشبختانه موضوع قاچاق کالا و ارز در شهرستان سلسله جدی و حساس نیست، اظهار داشت: اما با توجه به وضعیتی که با آن مواجه هستیم، لازم است که نسبت به کوچکترین موردها هم حساس باشیم و در حدی که مقدوراتمان کفایت می کند با موارد معدودی هم که مشاهده می شود، برخورد نماییم.

    ▫️وی با تاکید بر اینکه مردم شهرستان روزانه باید اقدامات صورت گرفته در این راستا را لمس کنند، عنوان کرد: این امر هم منجر به جنبه بازدارندگی می گردد و هم مردم احساس رها شدگی بازار را نمی کنند.

    ▫️همتی با تاکید بر اینکه برخورد با اخلال گران نظام توزیع باید علنی باشد، خاطرنشان کرد: مردم وقتی که ببینند بازار کنترل می شود، احساس دلگرمی می کنند.

    ▫️وی با تاکید بر انجام نظارت های مستمر، دوره ای و سرزده از بازار شهرستان توسط بازرسان صنعت و معدن، گفت: برخوردها باید بدون اغماض باشد و از احتکارکنندگان کالاهای اساسی مردم غافل نباشیم.

    ▫️دادستان سلسله با اشاره به لزوم پایش انبارها، ادامه داد: با توجه به اینکه هرلحظه قیمت کالاهای اساسی در حال تغییر است، چه بسا طمع احتکار در برخی از فروشندگان افزایش یابد که برای فروش به قیمت بالاتر اجناس، آنها را احتکار کنند.

    ▫️وی با اشاره به اینکه عرضه مشروبات الکلی هم نوعی قاچاق کالا محسوب می شود، افزود: شبکه بهداشت و درمان باید بر فعالیت قهوه خانه ها و قلیان سراها نظارت و بازدید داشته باشند چرا که ممکن است برخی از آنها به صورت پنهانی عرضه مشروبات الکلی و مواد افیونی داشته باشند.
    ♦️همتی با اشاره به نزدیک شدن به تعطیلی مدارس، افزود: گاها این مراکز به محلی برای تجمع جوانان و عرضه مشروبات و مواد افیونی تبدیل می شوند که لازم است بر فعالیت کلیه آنها نظارت لازم صورت گیرد تا در صورت نیاز برخورد قضایی لازم صورت گیرد.

    ▫️دادستان سلسله با اشاره به باشگاه های بدنسازی و عرضه مواد نیروزا در آنها، ادامه داد: متاسفانه اکثر والدین از فعالیت غیرقانونی باشگاه های بدنسازی در این زمینه اعتراض دارند لذا شبکه بهداشت و درمان باید به صورت عملی وارد کار شده و اجازه عرضه غیرقانونی را به آنها ندهد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *