×

جشنواره رسانه ای ابوذر آغاز به کار کرد

  • کد نوشته: 10203
  • مرداد ۲۳, ۱۳۹۸
  • ۰
  • حمایت از تولید آثار فاخر رسانه ای، ایجاد فضای رقابتی سالم رسانه ای، ایجاد انگیزه برای تولید خبر در راستای اهداف انقلاب و همچنین ایجاد تعامل بیشتر با بسیج رسانه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره هستند

    جشنواره رسانه ای ابوذر آغاز به کار کرد
  • پذیرش آثار سومین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان لرستان آغاز شد.

    به گزارش نیساخبر“مسئول بسیج رسانه لرستان عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارسال آثار از امروز آغاز و تا ۳۰ دی ماه سالجاری ادامه خواهد داشت، در این جشنواره تنها آثاری پذیرفته خواهند شد که از ۳۰ دی سال ۹۷ تا ۳۰ آذر ۹۸ در یکی از رسانه های استان منتشر شده باشند.
    رضا مریدی اصل بیان کرد: ۱۱ محور این جشنواره، سیل لرستان، دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، بسیج و حوزه های اقدام، مبارزه با آسیب های اجتماعی، محرومیت زدایی، مبارزه با فساد، بصیرت و دشمن شناسی، دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و همچنین بیانیه گام دوم انقلاب است.
    وی در خصوص قالب های ۹گانه جشنواره نیز گفت: تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش، یادداشت، مقاله، عکس، مستند خبری و موشن گرافی قالب های مورد نظر جشنواره ابوذر می باشند.
    مریدی اصل اضافه کرد: امسال دست خبرنگاران شرکت کننده در این جشنواره بسیار باز است چراکه باتوجه به تعداد محورها و قالب ها، میتوانند از یک تا ۹۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
    مسئول بسیج رسانه لرستان در خصوص اهداف جشنواره ادامه داد: حمایت از تولید آثار فاخر رسانه ای، ایجاد فضای رقابتی سالم رسانه ای، ایجاد انگیزه برای تولید خبر در راستای اهداف انقلاب و همچنین ایجاد تعامل بیشتر با بسیج رسانه از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره هستند.
    به گزارش ایرنا، سال گذشته ۷۳۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان ارسال سد که که ۱۴۷ اثر داوری شد و در نهایت ۱۹ اثر بر خط و ۸ اثر مکتوب برگزیده و درنهایت ۲ اثر نیز در کشور موفق به کسب رتبه شد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *