×

قدردانی امام جمعه خرم‌آباد از برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و قضایی با ‌فساد ‌در لرستان‌

  • کد نوشته: 10209
  • مرداد ۲۶, ۱۳۹۸
  • ۰
  • هیچ‌کسی فساد را نمی‌تواند تحمل کند، مردم سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند ولی فساد و تبعیض را هرگز تحمل نمی‌کنند، از این رو اقدام دستگاه قضا و ریاست قوه‌قضاییه در برخورد جدی با فساد امیدبخش است و مردم اظهار رضایت می‌کنند، هم‌چنین این امر موضوع بسیار مهم و تأثیرگذار در جامعه خواهد بود.

    قدردانی امام جمعه خرم‌آباد از برخورد قاطع دستگاه‌های امنیتی و قضایی با ‌فساد ‌در لرستان‌
  • نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه مبارزه با فساد با قاطعیت در این استان ادامه پیدا کند، گفت: مردم از اقدام قوه‌قضائیه در برخورد با فساد حمایت می‌کنند.

    آیت‌الله سیداحمد میرعمادی  با اشاره به مبارزه جدی قوه‌قضاییه و دستگاه‌های امنیتی با فساد در استان لرستان اظهار داشت: مبارزه با فساد یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری‌ست که به‌طور قاطع و جدی باید اجرایی شود.

    وی با بیان اینکه مبارزه با فساد سبب تثبیت نظام و امیدواری مردم خواهد بود، افزود: هیچ‌کسی فساد را نمی‌تواند تحمل کند، مردم سختی‌ها و مشکلات را تحمل می‌کنند ولی فساد و تبعیض را هرگز تحمل نمی‌کنند، از این رو اقدام دستگاه قضا و ریاست قوه‌قضاییه در برخورد جدی با فساد امیدبخش است و مردم اظهار رضایت می‌کنند، هم‌چنین این امر موضوع بسیار مهم و تأثیرگذار در جامعه خواهد بود.

    نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به ابراز رضایت‌مندی مردم از برخورد با مفاسد عنوان کرد: به‌طور قطع مردم از اقدام قوه‌قضاییه در برخورد با فساد حمایت می‌کنند و انتظار دارند این مبارزه و قاطعیت تا ریشه‌کن‌کردن فساد ادامه پیدا کند.

    وی با اشاره به دامنه فساد بیان کرد: وقتی بحث فساد را مطرح می‌کنیم، فساد دامنه وسیعی دارد بر همین اساس شامل فساد اداری، اخلاقی و مالی می‌شود و به‌طور قطع بخشی از فساد و مبارزه با فساد، تضییع حقوق مردم و بیت‌المال است که در همین راستا هرکسی بیت‌المال و حقوق مردم را تضییع کند مبارزه در این زمینه نیز باید ادامه پیدا کند.

    میرعمادی گفت: وقتی بحث فساد را مطرح می‌کنیم همه ابعاد فساد و اختلاس، دست‌اندازی به حقوق مردم، بیت‌المال و ضایع‌کردن حق مردم را شامل می‌شود، مبارزه با فساد عام بوده هم‌چنان که مبارزه با ظلم و ستم عام است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *