×

امام جمعه خرم آباد:
مقاومت اسلامی، ائتلاف سعودی را به شکست وادار کرده است

  • کد نوشته: 10423
  • مهر ۱۲, ۱۳۹۸
  • ۰
  • نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه بیان کرد: بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه بسیارمهم، گسترده، عمیق و آینده نگر بود، مقام معظم رهبری علاوه بر بیان افتخارات و عملکرد سپاه توصیه‌هایی نیز داشتند.

    مقاومت اسلامی، ائتلاف سعودی را به شکست وادار کرده است
  • نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: امروز مقاومت اسلامی در یمن  قدرت برتر است و  ائتلاف سعودی را به شکست وادار کرده است.

    به گزارش نیساخبر؛ آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در خطبههای این هفته نماز جمعه شهر خرم‌آباد با بیان اینکه  تقوا راه رسیدن به پاداش الهی است اظهار داشت: امام محمد باقر (ع) به جابربن عبدالله انصاری فرمودند ای جابر شیعیان ما دارای صفات برجسته تواضع، فروتنی، صداقت، امانتداری، نیکی به والدین، رسیدگی به فقرا و نیازمندان و همچنین نگه داشتن زبان از گناه هستند.

    وی با اشاره به پیش رو بودن هفته نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده و نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه در عرصه‌های گوناگون حضور دارند و شهید تقدیم می‌کنند.

    نماینده ولی فقیه در لرستان فلسفه حکومت در اسلام را رشد و پیشرفت جامعه دانست و عنوان کرد: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت که نیاز اولیه مردم است  بر سه اصل آگاهی بخشی، پیشگیری، پیگیری و اقدام جهت برخورد با متخلفان و قانون شکنان کار خود را دنبال می‌کند.

    وی بیان کرد: آنچه درباره نیروی انتظامی بسیار مهم است گستردگی کار نیروی انتظامی است که نشان می‌دهد پلیس وظایف بسیار گسترده‌ای دارد و با اعتماد عمومی و پشتیبانی مردم به مردم خدمت می‌کند.

    آیت الله میرعمادی با اشاره به عملیات گسترده هفته پیش انصارالله یمن تحت عنوان عملیات نصرمن الله علیه اعتلاف سعودی در یمن گفت: آنچه مهم است این است که  این عملیات  گسترده از سوی انصارالله یمن با فاصله کوتاه  ازحمله پهپاد به پالایشگاه نفتی آرامکو بود و  توانست موازنه قدرت و معادله جنگ را در یمن عوض کند.

    وی با بیان اینکه امروز مقاومت اسلامی در یمن  قدرت برتر است و  ائتلاف سعودی را به شکست وادار کرده است، گفت: عملیات  اخیر انصارالله یمن یک پیام بسیار بزرگ برای مقاومت اسلامی جهان دارد و به دنیا ثابت می‌کند که با نیروی ایمان در اوج تحریم، فقر و بمباران می‌توان ایستادگی و مقابله کرد و دشمن تا دندان مسلح را شکست داد.

    نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سفر  اخیر رئیس جمهور ایران به نیویورک و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل خاطرنشان کرد:  در این سفر علی رغم نقدها و انتقادهایی که گفته شده  نگاه منصفانه و واقع بینانه این است که متن  سخنرانی رئیس جمهور جز چند کلمه، حضور وی در محافل بین‌المللی و ملاقات با روسای جمهور و سران کشورها و همچنین  مصاحبه با رسانه‌های متعدد آمریکایی و غیرآمریکایی  از نقاط قوت این سفر بود.

    وی اظهار داشت: سفر رئیس جمهور به نیویورک فرصتی شد که دیدگاه جمهوری اسلامی در دنیا بازگو شود و نقد محکم  رئیس جمهور ایران در رابطه با مذاکره با آمریکا  از  دیگر نقاط قوت این سفر بود.

    آیت الله میرعمادی با اشاره به اتفاقات ناخوشایند در سفر اخیر رئیس جمهور ایران به نیویورک افزود: تعلل در صدور ویزا برای رئیس‌جمهور و همراهان، توهین در مواجهه با هیئت ایرانی، محدود ساختن مقامات ایرانی در یک منطقه خاص، اجازه ندادن به  رئیس جمهور و وزیر امور خارجه جهت عیادت از نماینده ایران که  بیمار بود و همچنین در حضور رئیس جمهور سه کشور اروپایی  علیه ایران بیانیه صادر کرده و پس از آن با رئیس‌جمهور ایران ملاقات کردند از جمله  اتفاقات ناخوشایند این سفر بود که مناسب و در شان ملت ایران نبود.

    وی عنوان کرد: با توجه به فضاسازی مسمومی که  در این سفر علیه ایران انجام شد انتظار داریم دستگاه دیپلماسی که دولت تدبیر و امید است  تدبیری بیندیشد که در آینده با نمایندگان ایران چنین برخوردهایی صورت نگیرد و اگر در آینده سفرهایی انجام خواهد گرفت با تدابیر دقیق شرایط عزتمندانه و متناسب با شان  نمایندگان ملت ایران اتفاق بیفتد.

    نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان سپاه بیان کرد: بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان و مسئولان سپاه بسیارمهم، گسترده، عمیق و آینده نگر بود، مقام معظم رهبری علاوه بر بیان افتخارات و عملکرد سپاه توصیه‌هایی نیز داشتند.

    وی گفت:مقام معظم رهبری در سخنان اخیر خود  اعلام کردند سیاست فشار حداکثری آمریکا شکست خورده، مفهوم این سخن این است که ملت ایران در مقابل نظام سلطه تسلیم نشد، سیاست حداکثری آمریکا علیه ملت ایران ناکارآمد بوده و دولت  و رئیس جمهور  آمریکا در مقابل ملت ایران شکست خورده و احساس ذلت و خواری می‌کنند و  رئیس جمهور آمریکا این شکست را پذیرفته بر همین اساس درخواست مذاکره و عکس یادگاری می‌کند که این مسئله بسیار مهم است و برای دنیا پیام دارد.

    آیت الله میرعمادی تصریح کرد:مقام معظم رهبری در سخنان دیگری فرمودند در مسئله تعهدات هسته‌ای کاهش تعهدات باید ادامه پیدا کند و مفهومش این است که دوباره باید فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای را ادامه بدهیم و سازمان انرژی اتمی با قدرت برنامه های صلح آمیز هسته‌ای را دنبال و  اجازه ندهند  ملت ایران عقب ماند، قدرتش تضعیف و حیثیتش خدشه‌دار شود.

    وی خاطرنشان کرد:  اگرملت ایران  به سمت پیشرفت، رشد خلاقیت و نوآوری‌ها به پیش برود به طور یقین با دست پُر در سطح مجامع بین المللی حاضر خواهد شد و این انقلاب ثمره خود را نشان خواهد داد.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *