×

سرهنگ نجفی تشریح کرد:
بی‌توجهی والدین باعث ربوده شدن خودرو و فرزند ۳ ساله آن‌ها شد 

  • کد نوشته: 10505
  • آبان ۱۸, ۱۳۹۸
  • ۰
  • معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان گفت: ماموران با بکارگیری شیوه های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی خودرو و مکان توقف خودرو در یکی از روستاهای حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضائی به روستای مورد نظر عزیمت کردند  که سارقان به محض مشاهده خودروهای پلیس اقدام به فرار کرد.

    بی‌توجهی والدین باعث ربوده شدن خودرو و فرزند ۳ ساله آن‌ها شد 
  • معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان ازنجات جان دختر بچه سه ساله و کشف سرقت خودرو طی اقدام سریع و به موقع کاربر تلفن ۱۱۰ و پلیس شهرستان کوهدشت خبر داد.

     سرهنگ حسین نجفی امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: روز گذشته فردی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و با لحنی مضطرب و هراسان اعلام داشت بچه و ماشینم را دزدیدند و کاربر ۱۱۰ به سرعت جزئیات و اطلاعات مورد نیاز را از پدر کودک ربوده شده پرسید.

    وی افزود: کاربر با تجربه بلافاصله موضوع را با کلانتری محل وقوع سرقت و همچنین یگان امداد شهرستان کوهدشت اعلام کرد و خود نیز پیگیری های لازم برای حضور سریع تر نیروها انجام داد.

    معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان گفت: ماموران با بکارگیری شیوه های تخصصی پلیسی موفق به شناسایی خودرو و مکان توقف خودرو در یکی از روستاهای حوالی شهرستان کوهدشت شدند و با هماهنگی مقام قضائی به روستای مورد نظر عزیمت کردند  که سارقان به محض مشاهده خودروهای پلیس اقدام به فرار کرد.

    سرهنگ نجفی تصریح کرد: با انجام تعقیب و گریز و اجرای طرح مهار، پلیس عرصه را بر سارقان تنگ کرد و به آن ها دستور ایست داد ولی متاسفانه سارقان به دستور و شلیک تیرهای هوایی هشداری پلیس توجهی نکردند و در نهایت خودروی حامل سارقان بر اثر سرعت غیر مجاز از کنترل راننده خارج و واژگون شد و ماموران سه نفر متهم سرنشینان خودرو را که دچار مصدومیت شده بودند به بیمارستان انتقال داد.

    وی بیان داشت: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد مالک خودرو به همراه همسر و فرزندش در خودرو حضور داشتند که پس از پارک اتومبیل در جلوی منزلشان خود و همسرش برای انجام امور شخصی از خودرو خارج و سوییچ را در ماشین جای می گذارد که در بازگشت متوجه می شود سارقان از غفلت و فرصت پیش آمده استفاده کرده و خودرو و فرزندش را ربودند.

    سرهنگ نجفی افزود: در بازجویی های بعمل آمده متهمان اظهار داشتند در هنگام سرقت خودرو متوجه حضور کودک در آن نبودند و پس از طی مسیری کوتاه وی را در بین راه از اتومبیل پیاده کردند که توسط ماموران به آغوش خانواده اش باز گردانده شد.

    وی ضمن توصیه به رانندگان و مالکان خودروهای شخصی بر رعایت نکات ایمنی گفت: هرگونه مورد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *