×

یادداشت/ رفع معضل بیکاری مهم‌ترین مطالبه بحق مردم انقلابی سلسله

  • کد نوشته: 2462
  • بهمن ۲۳, ۱۳۹۵
  • ۰
  • امروز که مردم با تمام وجود حمایت خود از استقلال کشور و عزت ملی را در معرض دید جهانیان قرار دادند، لازم است تا مدیران و مسئولان نیز مطالبات این ملت نجیب و انقلابی که مهم‌ترین آنها، رفع معضل بیکاری است را پاسخ در خور شأن دهند. به گزارش نیسانیوز؛ سیل خروشان ملت با بصیرت […]

    یادداشت/ رفع معضل بیکاری مهم‌ترین مطالبه بحق مردم انقلابی سلسله
  • امروز که مردم با تمام وجود حمایت خود از استقلال کشور و عزت ملی را در معرض دید جهانیان قرار دادند، لازم است تا مدیران و مسئولان نیز مطالبات این ملت نجیب و انقلابی که مهم‌ترین آنها، رفع معضل بیکاری است را پاسخ در خور شأن دهند.

    به گزارش نیسانیوز؛ سیل خروشان ملت با بصیرت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن بار دیگر نشان داد که مردم در هر شرایطی پای آرمان‌های والای انقلاب ایستاده‌اند و در تبعیت محض از فرامین مقام معظم رهبری ذره‌ای تردید به خود راه نمی‌دهند.

    -عکس: اسدالله محبی راهپیمایی 22 بهمن در الشتر

    آنچه در این اجتماع بزرگ و پرشکوه خودنمایی می‌کرد، حضور جوانان و نوجوانانی بود که برخی از آنان، نه دوران انقلاب را دیده‌اند و نه دوران جنگ تحمیلی را؛ اما چنان صلابتی در قدم‌های استوارشان جلوه‌گری می‌کرد که گویا از عمق وجود خود سختی‌ها و مشقاتی که بر این مردم در راه دفاع از اسلام ناب گذشته است را درک کرده‌اند.

    -عکس: فیروز اکبری راهپیمایی 22 بهمن در الشتر

    مردم شهرستان سلسله نیز از کوچک و بزرگ، زن و مرد، پیر و جوان در اولین ساعات اولیه صبح روز جمعه، ۲۲ بهمن در محل میدان امام خمینی(ره) حضور یافتند تا بصیرت و دشمن‌شناسی خود را به رخ جهانیان بکشانند. مردم سلسله در هر صحنه‌ای که نیاز به حضور برای دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای آن بوده، به میدان آمده‌اند و در عمل ثابت کرده‌اند که پشتیبان ولایت فقیه هستند و اتحاد و انسجام خود را فدای جناح‌بندی‌های سیاسی نمی‌کنند. مردم ولایتمدار و مؤمن سلسله، همپای ملت با بصیرت و انقلابی سراسر کشور همچون گذشته‌ها ثابت کردند که سر سوزنی از آرمان‌ها و اهداف انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.

    مردم سلسله ولایت فقیه را خط قرمز خود می‌دانند؛ مردم قم لرستان، آرمان‌های انقلاب و راه شهدا را خط قرمز خود می‌دانند. این مردم شهیدپرور با اهداء قریب به ۳۰۰ شهید گلگون کفن از بدو انقلاب اسلامی تا کنون، نشان داده‌اند که در راه حفظ اسلام و انقلاب اسلامی از هیچ چیزی، حتی جان خود دریغ نمی‌ورزند.

    اوج این حضور شورانگیز مردم سلسله در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، هنگامی خودنمایی می‌کند که سرمای زمستانی و بارش باران هم مانع حضور آنان نشد و همچنان گذشته، شعار مرگ بر آمریکا را با آگاهی نسبت به دشمنی‌های شیطان اکبر سر دادند. همراهی کودکان خردسال با والدین در این جشن بزرگ، نمایشی از استمرار حرکت انقلاب بواسطه نسل‌های آینده دارد. بیشتر مردم کودکان خردسال خود را بر دوش گذاشته و دستان مشت‌ کرده‌ کوچکشان را حرکت می‌دادند تا با همراهی سیل خروشان جمعیت، شعار مرگ بر شیطان بزرگ را سر بدهند تا آنان نیز از همین دوران، دشمن دین، استقلال و آزادی خود را بشناسند و با بصیرت دینی و سیاسی که در قلب آنان شکوفه زده می‌شود، فریب حیله‌های هیچ فریبکاری را نخورند و تا آخر مدافع آرمان‌های انقلاب و ولایت فقیه باشند.

    امروز که مردم با تمام وجود حمایت خود از استقلال کشور و عزت ملی را در معرض دید جهانیان قرار دادند، لازم است تا مسئولان نیز مطالبات این ملت نجیب و انقلابی را پاسخ در خور شأن دهند و در راه اشتغال‌زایی، رفع فقر و محرومیت، خدمت بدون منت، کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با فساد و تبعیض که وظیفه ذاتی همه مدیران و مسئولان می‌باشد، بکوشند و این خواسته‌های بحق را بی‌پاسخ نگذارند.

    حال که مردم آگاه و همیشه در صحنه شهرستان سلسله همزمان و همراه با ملت ایران به میدان آمدند، شایسته است تا مسئولین نیز آستین همت را بالا بزنند و مشکلات آنان را مرتفع سازند.

    شهرستان سلسله با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند. مشکلاتی که بزرگترین آنها، بیکاری جوانان تحصیل‌کرده‌ای است که والدین با تحمل رنج‌ها و هزاران زحمت و مشقت آنان را بدین رتبه از رشد و تحصیل علمی رسانده‌اند تا بلکه روی پای خود بایستند و نیازمند دیگران نباشند. درد بزرگی است وقتی دیده می‌شود در جامعه ما، جوانی با طی تحصیلات عالی و مدارج علمی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، با وجود گذشت بیش از چهار دهه از بهترین روزهای عمرش اما هنوز بیکار است. چه کسی باید این مشکلات را بررسی و مرتفع سازد جز کسانی که با تکیه بر کرسی مسئولیت و خدمتگزاری، کلید حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در دست آنان است؟!

    سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی…

    منبع : لرسو

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *