×

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چگنی: تریلر نفت کش در تونل معمولان واژگون شد

  • اسفند ۱, ۱۳۹۵
  • ۰
  • محور خرم آباد پلدختر که بر اثر واژگونی تریلر نفت کش در بین تونل های معمولان مسدود شده بود ساعاتی بعد بازگشایی شد. به گزارشنیسانیوز مهدی پاپیان به واژگونی تریلر نفت کش در بین تونل های معمولان اشاره کرد و بیان داشت: روز گذشته تریلر نفت کش در بین تونل های معمولان واقع در محور خرم آباد […]

    رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای چگنی: تریلر نفت کش در تونل معمولان واژگون شد
  •  تریلر نفت کش در تونل معمولان واژگون شد

    محور خرم آباد پلدختر که بر اثر واژگونی تریلر نفت کش در بین تونل های معمولان مسدود شده بود ساعاتی بعد بازگشایی شد.

    به گزارشنیسانیوز مهدی پاپیان به واژگونی تریلر نفت کش در بین تونل های معمولان اشاره کرد و بیان داشت: روز گذشته تریلر نفت کش در بین تونل های معمولان واقع در محور خرم آباد پلدختر واژگون شد که توسط اکیپ راهداری شهرستان چگنی و پلیس راهور، این محور به سرعت بازگشایی شد.

    رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای چگنی یادآور شد: عدم سرعت مطمئنه موجب واژگونی این تریلر شده است.

    وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در بر نداشته است، بخشی از سوخت این تریلر در جاده رها شد که توسط نیروهای راهداری چگنی سطح آسفالت پاکسازی و رفع خطر شده است.

    جاده خرم آباد پلدختر یکی از محورهای ترانزیتی جنوب به تهران است که روزانه تعداد بسیاری از خودروهای سبک و سنگین از آن عبور می کنند و این محور به عنوان مسیر جایگزین در زمانی که آزاد راه خرم آباد پل زال مسدود می شود مورد استفاده قرار می‌گیرد که لزوم رسیدگی بیشتر مسئولین برای تعریض و رفع نقاط حادثه خیز آن بیش از پیش احساس می شود.

    منبع :سفیر افلاک

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *