×

برپایی نمایشگاه صنایع دستی درقلعه مظفری الشتر+تصویر

  • فروردین ۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • به همت اداره مبراث فرهنگی وگردشگری شهرستان سلسله نمایشگاه صنایع دستی ولباس محلی درمحل قلعه مظفری شهر الشتر برپامی باشد. به گزارش نیساخبر“مسئول اداره میراث فرهنگی وگردشگری الشتر هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن آداب ورسوم و مناطق گردشگری وتفریحی این شهرستان برای بازدیدکنندگان برشمرد. علی جوانمرد افزود:این نمایشگاه که از تاریخ ۲۸اسفند برپاگردیده […]

    برپایی نمایشگاه صنایع دستی درقلعه مظفری الشتر+تصویر
  • به همت اداره مبراث فرهنگی وگردشگری شهرستان سلسله نمایشگاه صنایع دستی ولباس محلی درمحل قلعه مظفری شهر الشتر برپامی باشد.

    به گزارش نیساخبر“مسئول اداره میراث فرهنگی وگردشگری الشتر هدف از برگزاری این نمایشگاه را شناساندن آداب ورسوم و مناطق گردشگری وتفریحی این شهرستان برای بازدیدکنندگان برشمرد.

    علی جوانمرد افزود:این نمایشگاه که از تاریخ ۲۸اسفند برپاگردیده وتا پایان روز ۱۳فروردین ادامه دارد ،میتواند مکان مناسبی برای مردم بویژه گردشگران غیربومی در جهت آشنایی هرچه بهتر با قدمت و پیشینه تاریخی این شهرستان باشد.

    جوانمرد درپایان ضمن دعوت از مردم برای بازدید ازاین نمایشگاه افزود : شهرستان سلسله این پتانسیل را دارد که به قطب گردشگری استان تبدیل شود .

     

    گزارش تصویری نمایشگاه صنایع دستی شهرستان الشتر

    [new_royalslider id=”1″]

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *