×

مسئولان با محوریت اقتصاد مقاومتی به توان داخلی تکیه کنند

  • آبان ۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر گفت: نگاه به بیرون از مرزها برای حل مشکلات یک سیاست ناقض است و باید با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی به توان داخلی تکیه کرد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلمان کریمی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و برخواسته از دل مردم است که پاسداری از انقلاب اسلامی و […]

    مسئولان با محوریت اقتصاد مقاومتی به توان داخلی تکیه کنند
  • اقتصاد مقاومتی

    مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر گفت: نگاه به بیرون از مرزها برای حل مشکلات یک سیاست ناقض است و باید با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی به توان داخلی تکیه کرد.

    حجت‌الاسلام‌والمسلمین سلمان کریمی اظهار داشت: سپاه پاسداران یک نهاد مردمی و برخواسته از دل مردم است که پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن را طی چند دهه اخیر به نحو احسن انجام داده است و همین موضوع سبب خشم، نفرت و کینه دشمنان این نظام شده است.

    وی با محکوم کردن اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا افزود: درست است که اظهارات ترامپ یک نوع دشمنی و کینه ورزانه است اما درس‌هایی هم می‌توان از سخنان سخیف و ننگین ترامپ برداشت کرد که مسئولان باید این موضوع را مدنظر داشته باشند.

    مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر عنوان کرد: اظهارات اخیر ترامپ علیه مردم شریف ایران و سپاه پاسداران نشان از عجز و درماندگی آنان از پیشرفت‌های روزافزون نظام اسلامی و قدرت دفاعی ایران است.

    وی با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی فریب ظاهر دشمن و خنده‌های آنان را نخورند و با بصیرت در امور سیاسی قدم بردارند، بیان کرد: اگر مسئولان کشورما قدری در نصایح وفرمایشات مقام معظم رهبری در چگونگی اداره کشور دقت می‌کردند می‌توانستند راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور را پیدا کنند همچنان که مقام معظم رهبری در تبیین شعار هر سال این موضوعات را مدنظر دارد.

    کریمی تصریح کرد: مسئولان باید این درس را بگیرند که این سیاست نگاه به بیرون از مرزها برای حل مشکلات یک سیاست ناقض است و باید با محور قرار دادن اقتصاد مقاومتی به توان داخلی تکیه کرد.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *