×

فرمانده انتظامی رومشکان خبر داد : کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در رومشکان

  • کد نوشته: 6537
  • آبان ۸, ۱۳۹۶
  • ۰
  • فرمانده انتظامی رومشکان از کشف مقدار ۳۱ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری تیبا در این شهرستان خبر داد . به گزارش نیساخبر، کرم حسین سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر  به شهرستان رومشکان با یک دستگاه خودرو سواری […]

    فرمانده انتظامی رومشکان خبر داد : کشف ۳۱ کیلوگرم تریاک در رومشکان
  • فرمانده انتظامی رومشکان از کشف مقدار ۳۱ کیلو گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری تیبا در این شهرستان خبر داد .

    به گزارش نیساخبر، کرم حسین سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی کسب خبری مبنی بر جابجایی مقادیری مواد مخدر  به شهرستان رومشکان با یک دستگاه خودرو سواری تیبا توسط یک نفر سوداگر مرگ ، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت .

    وی ادامه داد:  ضمن هماهنگی با مقام قضائی اکیپ‌های عملیاتی شهرستان متشکل از پلیس‌های تخصصی و یگان امداد به محور مواصلاتی رومشکان به کوهدشت اعزام و اقدام به کنترل محور و عبور خودروها کردند.

    فرمانده انتظامی رومشکان عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودرو تیبا مقدار ۳۱ کیلو گرم تریاک در سه بسته ۱۰ کیلویی جاسازی شده در صندوق خودرو کشف کردند.

    سپهوند اظهار داشت : متهم به همراه پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.، پلیس شهرستان با استعانت از خداوند منان آمادگی برخورد شدید با سوداگران مرگ را دارد .

    انتهای پیام/

    منبع: فارس

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *