×

انفجار گاز گوگرد عامل انفجار مهیب منزل مسکونی در بروجرد بود

  • دی ۲۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بروجرد گفت: انفجار گاز گوگرد عامل انفجار مهیب منزل مسکونی در بروجرد بوده است. محمد غفاری با اشاره به انفجار مهیب شب گذشته دریکی از شهرک‌های این شهر اظهار داشت: شب گذشته و در پی تماس با این سازمان مبنی بر وقوع انفجار در فاز هشت شهرک اندیشه بروجرد در ساعت ۱۲ […]

    انفجار گاز گوگرد عامل انفجار مهیب منزل مسکونی در بروجرد بود
  • مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بروجرد گفت: انفجار گاز گوگرد عامل انفجار مهیب منزل مسکونی در بروجرد بوده است.

    انفجار منزل مسکونی در مشهد

    محمد غفاری با اشاره به انفجار مهیب شب گذشته دریکی از شهرک‌های این شهر اظهار داشت: شب گذشته و در پی تماس با این سازمان مبنی بر وقوع انفجار در فاز هشت شهرک اندیشه بروجرد در ساعت ۱۲ مأموران آتش‌نشانی بروجرد به این مکان اعزام شدند.

    وی بابیان اینکه مدت عملیات ۵۰ دقیقه بود، افزود: علت اصلی این انفجار در دست بررسی کامل است اما بر اساس تشخیص اولیه درصحنه وقوع انفجار انتشار گاز گوگرد سبب وقوع انفجار مهیب در منزل مسکونی شده است.

    مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بروجرد عنوان کرد: صاحب‌خانه که جوشکاری داشته است مقداری گاز گوگرد در خودروی خود انبار کرده که هم‌زمان با اقدام به جوشکاری این انفجار رخ‌داده که سبب مصدومیت سه نفر عضو این خانواده شامل صاحب‌خانه، همسر و فرزندش شده است.

    وی گفت: مجروحان به بیمارستان منتقل‌شده‌اند و سوختگی آن‌ها شدید است و موج انفجار نیز سبب خسارت ۹۰ درصدی به منزل مسکونی شده اما به منازل مسکونی مجاور خسارتی وارد نشده است.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *