×

بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات الیگودرز/ کاهش شدید دما و پدیده یخبندان از امشب

  • دی ۳۰, ۱۳۹۶
  • ۰
  • سرپرست هواشناسی الیگودرز گفت:میزان بارش برف در ارتفاعات شهرستان به بیش از یک متر رسیده است و از امشب کاهش شدید دما و پدیده یخبندان را خواهیم داشت. به گزارش نیساخبر، محمد باقری با اشاره به  ۲۲سانتی متر بارش در الیگودرز گفت: در برخی روستاها  نیز به ۶۰سانتی متر و در ارتفاعات شهر شول آباد به […]

    بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات الیگودرز/ کاهش شدید دما و پدیده یخبندان از امشب
  • بارش بیش از یک متر برف در ارتفاعات الیگودرز/ کاهش شدید دما و پدیده یخبندان از امشبسرپرست هواشناسی الیگودرز گفت:میزان بارش برف در ارتفاعات شهرستان به بیش از یک متر رسیده است و از امشب کاهش شدید دما و پدیده یخبندان را خواهیم داشت.

    به گزارش نیساخبر، محمد باقری با اشاره به  ۲۲سانتی متر بارش در الیگودرز گفت: در برخی روستاها  نیز به ۶۰سانتی متر و در ارتفاعات شهر شول آباد به بیش از یک متر رسید است و هنوز بارندگیها بصورت پراکنده در این مناطق وجود دارد.

    وی ادامه داد: حداقل دمای هوا در شب گذشته سه درجه زیر صفر وحداکثر ۶ درجه سانتیگراد  گزارش شده است و هم اکنون دما هوا صفر درجه سانتیگراد است.

    سرپرست هواشناسی شهرستان الیگودرز گفت: طبق پیش بینی های  امشب در الیگودرز پدیده یخبندان و کاهش شدید دما را خواهیم داشت و دما به ۷درجه زیر صفر خواهد رسید.

    باقری با اشاره به اینکه میزان بارشها درسال زراعی ۴۲/۷ میلی متر بیان کرد: با ورود سامانه ضعیف بارشی از بعداز ظهر  روز سه شنبه سوم بهمن ماه بارندگیها در شهرستان آغاز و جزییات بیشتر اطلاع رسانی خواهد شد.

    انتهای پیام/

     

    منبع:هیجار

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *