×

یادواره شهدای شهرستان دلفان برگزار شد

  • بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • یادواره شهدای شهرستان دلفان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان برگزار شد.   به گزارش نیساخبر” یادواره شهدای شهرستان دلفان ظهر امروز با حضور مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات ارشاد این شهرستان برگزار شد. مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد […]

    یادواره شهدای شهرستان دلفان برگزار شد
  • یادواره شهدای شهرستان دلفان با حضور خانواده شهدا و ایثارگران این شهرستان برگزار شد.

     

    یادواره شهدا

    به گزارش نیساخبر” یادواره شهدای شهرستان دلفان ظهر امروز با حضور مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران در سالن اجتماعات ارشاد این شهرستان برگزار شد.

    مراد روشنی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد عزت و افتخاری فراتر از مرزهای تعریف‌شده هستیم و عجز استکبار جهانی در مقابل جمهوری اسلامی نتیجه رشادت‌ها و خون  شهدا است.

    وی با اشاره به ایام شهادت حضرت زهرا(س) افزود: محفل شهدای ما زهرایی بود و ما نیز باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم.

    امیر سرتیپ تقی دریکوند فرمانده لشکر۸۴ لرستان نیز در این مراسم عنوان کرد: درخت انقلاب اسلامی با خون شهدا آبیاری و حفاظت‌شده که همین امر سبب شکست تمام توطئه‌های دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول تاریخ شده است.

    وی بابیان اینکه رزمندگان اسلام در جریان انقلاب و دفاع مقدس همیشه جان‌برکف آماده دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب بوده‌اند.

    فرمانده لشکر۸۴ لرستان گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز بیشتر از هرزمانی آماده خدمت به انقلاب، مردم و جوابگوی تهاجمات دشمن هستند.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *