×

مستند شهدای مدافع حرم و سرداران شهید ساخته می‌شود

  • کد نوشته: 7605
  • بهمن ۱۹, ۱۳۹۶
  • ۰
  • رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما گفت: مستند ۴۰ سردار شهید کشور، ۴۰ حکیم و شهدای مدافع حرم ساخته می شود. به گزارش نیساخبر، سیدعباس فاطمی ظهر امروز در مراسم آغاز پخش ۲۴ ساعته برنامه‌های صدا و سیمای لرستان اظهار داشت: حدود ۲۰ سال پیش بود که تعداد شبکه‌های تلویزیونی تنها سه شبکه بود اما از […]

    مستند شهدای مدافع حرم و سرداران شهید ساخته می‌شود
  • رئیس مرکز سیمای استان‌های صداوسیما گفت: مستند ۴۰ سردار شهید کشور، ۴۰ حکیم و شهدای مدافع حرم ساخته می شود.

    مدافعان حرم

    به گزارش نیساخبر، سیدعباس فاطمی ظهر امروز در مراسم آغاز پخش ۲۴ ساعته برنامه‌های صدا و سیمای لرستان اظهار داشت: حدود ۲۰ سال پیش بود که تعداد شبکه‌های تلویزیونی تنها سه شبکه بود اما از پیروزی انقلاب به بعد تعداد آن‌ها افزایش یافته است.

    وی افزود: صدا و سیمای لرستان ظرفیت‌های زیادی دارد و امروز قطب تولید انیمیشن در کشور بوده و جز استان‌های برتر در این زمینه است.

    رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما گفت: بنا شده که سال آینده جشنواره تولیدات استانی صدا و سیما برگزار شود و مراکز استانها باید در این زمینه اقدام به تولید و ساخت سریال های مختلف کنند؛ صدا و سیما لرستان جز ۴ انتخاب اصلی مخاطبان و یکی از هفت شبکه پرمخاطب در شبکه‌های استانی به شمار می‌رود.

    وی از ساخت مستند ۴۰ سردار شهید کشور خبر داد و عنوان کرد: سردار بروجردی از جمله سرداران شهید کشور است و باید از طرف صدا و سیمای لرستان نسبت به ساخت آن همت شود.

    رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما بیان کرد: همچنین ساخت مستند ۴۰ حکیم انقلاب را در داریم که در بین این حکیم‌ها لازم است که حداقل دو حکیم لرستانی وجود داشته باشد؛ یک مستند نیز در خصوص شهدای مدافع حرم سال آینده ساخته خواهد شد که مقرر شده در هفته دفاع مقدس سال آینده از آن‌ رونمایی شود.

    انتهای پیام/

    منبع:تسنیم

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *