×

اعضای بدن کودک ۴ ساله کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی اهدا شد

  • کد نوشته: 7936
  • اردیبهشت ۲۴, ۱۳۹۷
  • ۰
  • خانواده کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی فرزند چهار ساله شان در اقدامی خداپسندانه و انسانی اعضا کودک خود را اهدا کردند. به گزارش نیساخبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، خانواده کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی فرزند چهار ساله شان در اقدامی خداپسندانه و انسانی اعضا کودک خود را اهدا کردند؛ […]

    اعضای بدن کودک ۴ ساله کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی اهدا شد
  • خانواده کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی فرزند چهار ساله شان در اقدامی خداپسندانه و انسانی اعضا کودک خود را اهدا کردند.

    لرستان|اعضای بدن کودک 4 ساله کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی اهدا شد

    به گزارش نیساخبر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، خانواده کوهدشتی پس از اعلام مرگ مغزی فرزند چهار ساله شان در اقدامی خداپسندانه و انسانی اعضا کودک خود را اهدا کردند؛ خانواده سینای چهار ساله به دنبال وقوع  حادثه رانندگی که سبب مرگ مغزی او شده بود، این تصمیم را گرفتند.

    شرفعلی ایمانی نسب پدر سینا پس از این تصمیم اظهارداشت: آینده انسان قابل پیش بینی نیست و ما هرگز فکر نمی‌کردیم سینا به این سرنوشت دچار شود؛ هیچ کس نمی‌تواند با قاطعیت بگوید که این اتفاق برای من نخواهد افتاد و این موضوع ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

    وی در رابطه با این حادثه افزود: متأسفانه هفته گذشته پس از حادثه  رانندگی پسر من از ماشین به بیرون پرت شد و پس از سه روز مرگ مغزی او اعلام شد که پس از این موضوع به همراه سایر اعضای خانواده تصمیم گرفتیم اعضای سینا را اهدا کنیم.

    ایمانی عنوان کرد: بدون این که کسی از من خواسته باشد، خودم پیگیر و خواهان موضوع شدم و با ارتباطی که با رحیمی مسئول اهدا عضو در دانشگاه علوم پزشکی برقرار کردم هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و با مراجعه به تهران کار اهدا اعضا انجام شد.

    وی بیان کرد: من قبلا شاهد اتفاقات زیادی برای اطرافیانم بودم که به خاطر بیماری و نقص برخی اندام‌های داخلی جان خود را از دست دادند, زمانی که انسانی دچار بیماری می‌شود، سایر انسان‌ها باید به او کمک کنند چرا که مشکل ممکن است برای هر کسی پیش بیاید.

    ایمانی گفت: ما سالانه انسان‌های زیادی را می‌بینیم که به خاطر مشکل نقص در برخی اعضا زجرهای زیادی می‌کشند و درست نیست وقتی می‌شود به آنها کمک کرد، این کار را انجام ندهیم؛ تقدیر سینا به این شکل بود و باید آن را به عنوان یک واقعیت می‌پذیرفتم اما وقتی به این موضوع فکر می‌کنم که با اهدا اعضای پسرم می‌توانم جان چند انسان دیگر را نجات دهم، احساس آرامش می‌کنم.

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *