×

دروغ جاویدان دار و دسته رجوی / تحقق وعده الهی در عملیات مرصاد

  • کد نوشته: 8352
  • مرداد ۴, ۱۳۹۷
  • ۰
  •   در عملیات مرصاد دلاوران و رزمندگان جانانه در برابر منافقینی که از سوی چند کشور و استکبار حمایت می شدند، تا آخرین نفس ایستادند و رجزخوانی منافقین را خاموش کردند. به گزارش نیساخبر”  در آخرین روزهای جنگ تحمیلی و پس از هشت سال نبرد، وقتی رژیم بعثی عراق و حامیانشان نتوانستند به اهداف خود […]

    دروغ جاویدان دار و دسته رجوی / تحقق وعده الهی در عملیات مرصاد
  • دروغ جاویدان دار و دسته رجوی / تحقق وعده الهی در عملیات مرصاد

     

    در عملیات مرصاد دلاوران و رزمندگان جانانه در برابر منافقینی که از سوی چند کشور و استکبار حمایت می شدند، تا آخرین نفس ایستادند و رجزخوانی منافقین را خاموش کردند.

    به گزارش نیساخبر”  در آخرین روزهای جنگ تحمیلی و پس از هشت سال نبرد، وقتی رژیم بعثی عراق و حامیانشان نتوانستند به اهداف خود برسند و پس از این سالها ملت ایران پیروز شد عملیات فروغ جاویدان را طراحی کردند تا از این راه بتوانند راه را برای نفوذ بیگانگان باز کنند.

     

     پس از قبول قطعنامه ۵۹۸ و در آخرین روزهای جنگ تحمیلی منافقین با حمایت های دیگر کشورها و از جمله استکبار جهانی تلاش داشتند تا از کرمانشاه بتوانند وارد خاک ایران شوند و گفته بودند که ظرف چند روز به تهران می رسند.

    Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎

    عملیات مرصاد در پنجم مرداد ماه سال ۶۷ به فرماندهی شهد صیاد شیرازی آغاز شد، رزمندگان و دلاوران این کشور تا آخرین نفس ایستادند و این توطئه دشمنان و منافقین را در نطفه خفه کردند و درس خوبی به آنها دادند که تا پای جان در دفاع از وطن ایستاده اند.

    دشمنان که از هشت سال جنگ تحمیلی علیه ایران ناامید شده اند، تنها امیدشان تجهیز منافقین بود که به خیال خام خود تصور می کردند با تجهیز آنها و طی یک برنامه ریزی می توانند نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورند اما شیرمردان ایران در عملیات مرصاد پوژه همه دشمنان و منافقان را به خاک مالیدند و همه نقشه های آنان را نقش بر آب کردند.

     در عملیات مرصاد صدها نفر از رزمندگان ایران اسلامی به فیض شهادت نائل آمدند که در میان آنها شهرستان بروجرد ۱۴ شهید را تقدیم کرده است، شهرستانی که در دوران دفاع مقدس ۱۵۰۰ شهید را تقدیم کرد.

    امروز ۳۰ سال از عملیات مرصاد می گذرد، عملیاتی غرور آفرین که برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است و در این عملیات رزمندگان پاسخ دندان شکنی به منافقان و دشمنان دادند و یگان های سپاه و ارتش وارد عمل شدند و بار دیگر با جانفشانی خود افتخاری برای این کشور را رقم زدند و در کمتر از سه روز تعداد زیادی از منافقین به درک واصل شدند.

    Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎

    امروز نقاب از چهره واقعی منافقین برداشته شده، منافقینی که جنایت های زیادی مرتکب شدند و بعد از گذشت سالها که رجز خوانی آنها در عملیات مرصاد خاموش شد این روزها تلاش می کنند تا با طراحی توطئه ها بتوانند به اهداف خود برسند اما منافقین و دشمنان بدانند این ملت همان راه شهدا و رزمندگان را ادامه خواهند داد و تا آخرین نفس در دفاع از وطن ایستاده اند.

    Image result for ‫عملیات مرصاد‬‎

    از شهرستان بروجرد شهید محمد بختیاری، ولی حاتمی، محمد علی مرادی، قدرت اله کاوسی، شهید روحانی محمد توکلی، محمد صارمی، محمود اسفندی، حمیدرضا حافظی، عباس کوشکی، مهدی میر احمدی بیرانوند، محسن وکیلی، علی صفر شجران، علی صفایی پور و محمد کاوند در عملیات مرصاد به شهادت رسیدند.

    یاد و خاطره همه شهدا خصوصا شهدای عملیات مرصاد گرامی باد.

    انتهای پیام/

    منبع:سفیرافلاک

     

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *