×

امام‌جمعه الشتر:
ارکان نظام با وحدت رویه نسبت به رشد علم درکشور اهتمام داشته باشند

  • بهمن ۵, ۱۳۹۷
  • ۰
  • حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، با اشاره به اینکه در هفته‌ای که گذشت مسئولین و دست اندرکاران توسعه علوم و استاتید با مقام معظم رهبری دیدار داشتند، اظهار داشت: رهبری تاکید کردند که شتاب دانشگاه ها و رشد علمی کشور نباید کاهش و یا متوقف شود بلکه باید برای بیست سال آینده ادامه یابد تا به اوج برسیم.

    ارکان نظام با وحدت رویه نسبت به رشد علم درکشور اهتمام داشته باشند
  •  امام‌جمعه الشتر گفت: همه ارکان نظام با وحدت رویه و به دور از اختلاف نسبت به پیشرفت علمی باید توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

    به گزارش  نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر ضمن دعوت همگان به تقوای الهی، با اشاره به اینکه در هفته‌ای که گذشت مسئولین و دست اندرکاران توسعه علوم و استاتید با مقام معظم رهبری دیدار داشتند، اظهار داشت: رهبری تاکید کردند که شتاب دانشگاه ها و رشد علمی کشور نباید کاهش و یا متوقف شود بلکه باید برای بیست سال آینده ادامه یابد تا به اوج برسیم.

    وی با بیان اینکه دشمنان در عرصه ها و در مراحلی به دنبال محدود کردن و انحصار علوم برای خودشان بودند اما الحمدالله به برکت نظام جمهوری اسلامی وتوانمندی نیروهای متخصص و بهره‌گیری از جوانان برومند انقلاب اسلامی در بسیاری از علوم و فنون و فناوری ها و دانش های جمهوری اسلامی حرف برای گفتن دارد، تصریح کرد: این نگاه مقام معظم رهبری و تاکید بر اینکه باید این حرکت عملی به اوج برسد و نباید متوقف شود، ارزشمند است و باید پیگیری شود.

    امام جمعه الشتر افزود: همه ارکان نظام با وحدت رویه به دور از اختلاف و اختلاف افکنی بین مردم و مسئولین نسبت به پیشرفت علمی باید توجه و اهتمام ویژه داشته باشند.

    حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه بهمن ماه یادآور وحدت و انسجام و اتحاد است، گفت: در همه عرصه ها نیاز به حضور همه جانبه مردم داریم و این انقلاب با بهره گیری از خون شهدا و مجاهدت ایثارگران به اوج و قله افتخار رسیده است.

    وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پر از حوادث تلخ و شیرین بوده است، رشادت‌های جوانان و فرزندان ایران اسلامی در به ثمر رسیدن درخت انقلاب اسلامی ستودنی است، تصریح کرد: در حالی وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می شویم که دشمنان همه درها را به روی ما بسته اند اما جوانان ایران اسلامی درس حریت را از فرزند اهل بیت از زبان رهبر و مقتدای خود آموخته اند واز  همه درهای بسته عبور کرده اند و اگر بازگو نکنیم افتخارات انقلاب اسلامی ایران را ناشکری کرده ایم.

    امام جمعه الشتر ادامه داد: باید پس از چهل سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد، برای حفظ ارزش‌ها سنگر بسازیم تا این انقلاب اسلامی که خداوند در این عصر غیبت بر ما عنایت کرده است را زیر سایه ولایت فقیه با صحت و سلامت در اوج عزت و قدرت به صاحب اصلی اش امام عصر برسانیم.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *