×

مادر شهیدان«فتح‌الهی» به فرزندان شهیدش پیوست

  • کد نوشته: 9540
  • اسفند ۴, ۱۳۹۷
  • ۰
  • مادر شهیدان«عبدالوهاب» و «عبدالرحمن» فتح‌الهی دعوت حق را لبیک گفت. به گزارش نیساخبر، حاجیه امیرزاده رحمتی، مادر ۲ شهید لرستانی«عبدالوهاب» و «عبدالرحمن» فتح‌الهی بر اثر کهولت سن امروز چهارم اسفند دعوت حق را لبیک گفت و به فرزاندان شهیدش پیوست. مراسم تشییع پیکر پاک این مادر شهید فردا ساعت ۹ صبح از استخر معلم خرم‌آباد […]

    مادر شهیدان«فتح‌الهی» به فرزندان شهیدش پیوست
  • مادر شهیدان«عبدالوهاب» و «عبدالرحمن» فتح‌الهی دعوت حق را لبیک گفت.
    به گزارش نیساخبر، حاجیه امیرزاده رحمتی، مادر ۲ شهید لرستانی«عبدالوهاب» و «عبدالرحمن» فتح‌الهی بر اثر کهولت سن امروز چهارم اسفند دعوت حق را لبیک گفت و به فرزاندان شهیدش پیوست.

    مراسم تشییع پیکر پاک این مادر شهید فردا ساعت ۹ صبح از استخر معلم خرم‌آباد به‌سمت گلزار شهدای کرت‌آباد برگزار می‌شود.

    شهید عبدالرحمن فتح‌الهی در دوازدهم دی‌‎ماه سال ۱۳۳۹ در خرم‌آباد به دنیا آمد. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. او معلم بود و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

    شهید عبدالرحمن، سوم اسفند ۱۳۶۲ در پاسگاه زید عراق بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. این شهید ۱۳ سال مفقودالاثر بود و پیکر پاک او پس از تفحص در سوم مرداد ۱۳۷۴ در روستای کرت‌آباد از توابع شهرستان الشتر به‌خاک سپرده شد. شهیدعبدالوهاب فتح‌الهی نیز در خط مقدم تک‌تیرانداز بود و در ۲۷مرداد ماه ۱۳۶۴ در عملیات عاشورای ۲ جاویدالاثر شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *