×

با هدف معرفی کانال‌ها و صفحات مفید
نخستین «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» در لرستان برگزار می‌شود

  • اسفند ۱۳, ۱۳۹۷
  • ۰
  • معرفی کانال‌ها و صفحات مفید و مناسب به مخاطبان، ایجاد جایگاهی برای ارزیابی کانال‌ها و صفحات، کمک به رفع آسیب‌های ناشی از استفاده نامناسب از شبکه‌های اجتماعی و ارتقاء سطح دانش استفاده کنندگان از فضای مجازی از جمله اهداف نخستین «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» در لرستان است.

    نخستین «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» در لرستان برگزار می‌شود
  • مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان گفت: نخستین «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» در لرستان با هدف معرفی کانال‌ها و صفحات مفید و مناسب به مخاطبان برگزار می‌شود.

    به گزارش نیساخبر، علی سبزی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به برگزاری نخستین «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» در لرستان اظهار کرد:کاربران عادی فضای مجازی استان تا ۲۰ فروردین ماه ۹۸ فرصت دارند در این جشنواره شرکت کنند.

    وی خاطرنشان کرد: گسترش روز افزون فناوری‌های ارتباطی و اهمیت پرداختن به مقوله فرهنگ کاربری و استفاده صحیح از این بستر عظیم ما را بر آن داشت تا «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» را در استان طرح‌ریزی و اجرایی کنیم.

    مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان در تشریح اهداف این جشنواره گفت: معرفی کانال‌ها و صفحات مفید و مناسب به مخاطبان، ایجاد جایگاهی برای ارزیابی کانال‌ها و صفحات، کمک به رفع آسیب‌های ناشی از استفاده نامناسب از شبکه‌های اجتماعی و ارتقاء سطح دانش استفاده کنندگان از فضای مجازی از جمله اهداف نخستین «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» در لرستان است.

    سبزی بیان داشت: انقلاب اسلامی، مقاومت و دفاع مقدس، بازی و سرگرمی، طنز،گردشگری، خانواده و سبک زندگی، خبر و اطلاع‌رسانی، علمی و فرهنگی، اشتغال و کسب و کار از جمله ۱۹ موضوع و محورهای جشنواره هستند.

    وی با اشاره به جوایز جشنواره نیز افزود: چندین کارت هدیه ۵ ،۳ و ۱ میلیون ریالی، چندین هارد اکسترنال، چندین فلش مموری و تبلت از جوایز ارزنده «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» است.

    مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در لرستان با اشاره به شرکت ۲۰۰ شبکه اجتماعی در جشنواره اظهار داشت: علاقمندان می‌توانند از دو طریق ثبت نام در سایت Lorestanfest و همچنین ارسال مشخصات به کانال تلگرامی با همین عنوان نسبت به شرکت در نخستین «جشنواره شبکه‌های اجتماعی» در لرستان اقدام نمایند.

    سبزی تصریح کرد: در مراسم اختتامیه نفرات برتر در حوزه تولید محتوا پس از داوری، به دستگاه‌های اجرایی، خبرگزاری‌ها و عموم مردم جهت بهره‌گیری از مطالب معرفی خواهند شد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *