×

مسئول آموزش وپرورش شهرستان سلسله :
آموزش وپرورش شهرستان سلسله آماده استقبال از مهمانان نوروزی

  • کد نوشته: 9605
  • اسفند ۲۷, ۱۳۹۷
  • ۰
  • ۴ آموزشگاه در سطح شهرالشتر۱ آموزشگاه در روستای علی آباد جوانمرد و ۱ آموزشگاه در بخش فیروز آباد برای اسکان مسافران محترم در نظر گرفته شده است و امسال نسبت به ایام تعطیلات نوروز پارسال هم تعداد اطاقهای بیشتر شده و هم امکانات رفاهی بهتری جهت اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

    آموزش وپرورش شهرستان سلسله آماده استقبال از مهمانان نوروزی
  • به گزارش نیساخبر” مسئول آموزش وپرورش شهرستان سلسله با اشاره به نزدیکی تعطیلات نوروزی و شروع مسافرت های نوروزی گفت : آموزش وپرورش الشترسعی می کند تمامی ظرفیت ها و امکانات منطقه را در زمینه اسکان مسافران به کارگیرند.

    فرهادی یاد آور شد: مردم الشتر به مهمان نوازی شهرت دارند لذا آموزش وپرورش نیز نهایت تلاش خودرا خواهدکرد تا شرایط مناسبی برای اسکان نوروزی مهیا کند،تا هموطنانی که به این شهر سفر می کنند در شرایط خوبی تعطیلات را سپری کنند.

    وی با بیان این موضوع که امیدواریم در طول ایام عید نوروز شاهد میزان رضایتمندی بالا وآسودگی خاطر مهمانان نوروزی در الشتر باشیم گفت :مرکز پذیرش و ستاد اسکان مسافران نوروزی ساختمان اداره آموزش وپرورش شهرستان سلسله است و مسوولین پذیرش در این اداره در هرلحظه از شبانه روز آماده پذیرش از مهمانان و اسکان آنها در مدارس مشخص شده خواهند بود.

    حسین فرهادی در ادامه اعلام کرد:با همکاری ستاد اسکان شهرستان برای راهنمایی مسافران محترم اطلاع رسانی در سراسر شهر ،با نصب بنر و پلاکارد درمبادی ورودی ، میادین و ورودیهای شهر ،وتهیه بروشور و نقشه از جمله اقدامات پیش بینی شده برای راهنمایی مهمانان نوروزی می باشد.

    مدیر آموزش وپرورش شهرستان سلسله تصریح کرد: سعی کردیم برای رفاه حال مهمانان نوروزی از بهترین مدارس و امکانات شهر برای اسکان مسافران عزیز استفاده شود تا هموطنان خاطره خوشی از مسافرت به شهرالشتر داشته باشند.

    آقای فرهادی در ادامه سخنان خود بیان داشت : ۴ آموزشگاه در سطح شهرالشتر۱ آموزشگاه در روستای علی آباد جوانمرد و ۱ آموزشگاه در بخش فیروز آباد برای اسکان مسافران محترم در نظر گرفته شده است و امسال نسبت به ایام تعطیلات نوروز پارسال هم تعداد اطاقهای بیشتر شده و هم امکانات رفاهی بهتری جهت اسکان مسافران در نظر گرفته شده است.

    وی زمان پذیرش مسافران محترم از عصر ۲۸ اسفند ۹۷ لغایت ۱۲ فروردین ۹۸ اعلام و تاکید کرد : برای حفظ کیفیت و ارج نهادن به مهمانان محترم در طول تعطیلات نوروزی ، اماکن و مدارس اسکان مورد بازدید های مکرر قرارخواهد گرفت.

    این مسئول ادامه داد : ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش الشتر فعالیت خود را آغاز کرده و با شماره تلفن‌ ۰۶۶۳۲۵۲۳۶۰۱ وشماره همراه آقایان بهروز نادری ۰۶۱۹۳۶۱۶۹۶۱وماشا اله حسنوند۰۹۱۶۳۶۱۷۴۷۹آماده پاسخ‌گویی به مهمانان نوروزی می باشد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *