×

آخرین لیست ستادهای انتخاباتی شهرستان سلسله

  • اردیبهشت ۱۷, ۱۳۹۶
  • ۰
  • آخرین لیست ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان الشتر منتشر شد. به گزارش نیساخبر؛ ریاست ستاد انتخاباتی مرکزی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در سلسله بر عهده حشمت ولی‌پور می‌باشد و آقایان محمد نوروزی به عنوان رئیس ستاد عدالت‌طلبان، عباس کاکولوند به ریاست ستاد پویش مردمی، امیر دادگر ریاست ستاد جمنا، هادی حسنوند ریاست ستاد خیزش مردمی […]

    آخرین لیست ستادهای انتخاباتی شهرستان سلسله
  • آخرین لیست ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در شهرستان الشتر منتشر شد.

    به گزارش نیساخبر؛ ریاست ستاد انتخاباتی مرکزی حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در سلسله بر عهده حشمت ولی‌پور می‌باشد و آقایان محمد نوروزی به عنوان رئیس ستاد عدالت‌طلبان، عباس کاکولوند به ریاست ستاد پویش مردمی، امیر دادگر ریاست ستاد جمنا، هادی حسنوند ریاست ستاد خیزش مردمی و ایرج حاتمی نیز ریاست ستاد کار و کرامت در این شهرستان را بر عهده دارند.

    بر اساس این گزارش: ریاست ستاد انتخاباتی مرکزی حجت‌الاسلام روحانی در سلسله بر عهده علی‌نصرت حسنوند می‌باشد و آقایان اله‌یار اکبری به عنوان رییس ستاد مردمی، غلام ندری به عنوان رییس حزب ستاد توسعه اعتدال و علی‌صفر حسنوند نیز به عنوان رییس ستاد اتحاد ملت انتخاب شده‌اند.

    این گزارش می‌افزاید: رحمت‌الله امیری نیز ریاست ستاد مرکزی محمدباقر قالیباف را در شهرستان سلسله بر عهده دارد که ستاد مذکور، دیروز عصر و با حضور طرفداران این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در خیابان آیت‌الله بروجردی شهر الشتر افتتاح گردید.

    بر اساس گزارش فوق، آقایان سید مصطفی میرسلیم، سید مصطفی هاشمی طبا و اسحاق جهانگیری تا این لحظه هیچ ستادی را در شهرستان سلسله راه اندازی نکرده‌اند.

    انتهای پیام/


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *