×

ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی ۹۷-۹۶

  • اردیبهشت ۲۱, ۱۳۹۶
  • ۰
  • ثبت نام متقاضیان سرباز معلمی از امروز آغاز شد و تا ۲۶ اردیبهشت جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار ادامه دارد. به گزارش نیساخبر، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: متقاضیان فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برای ثبت نام به امور اداری آموزش و پرورش […]

    ابلاغ دستورالعمل جذب سرباز معلم در سال تحصیلی ۹۷-۹۶
  • ثبت نام متقاضیان سرباز معلمی از امروز آغاز شد و تا ۲۶ اردیبهشت جهت تدریس در رشته های مورد نیاز مناطق محروم و نیمه برخوردار ادامه دارد.

    به گزارش نیساخبر، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان گفت: متقاضیان فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد برای ثبت نام به امور اداری آموزش و پرورش مراجعه کنند.
    خدانظر دریکوند افزود: مدارک تحصیلی معادل قابل قبول نیست و اصل برگه سبز اعزام از ۱ تیر و ۱ شهریور سال ۱۳۹۶ بدون غیبت، ممهور به مهر واکسیناسیون در زمان ثبت نام الزامی است.
    وی گفت: اگر مشمول قبلاً درخواست معافیت پزشکی و یا تحصیلی کرده باشد؛ سازمان وظیفه عمومی اعزام وی را لغو نموده و لذا از لیست سرباز معلم نیز حذف شده اند؛ بنابراین این افراد باید در مهلت ثبت نام درخواست معافیت خود را ابطال نمایند.
    دریکوند با بیان این که امریه آموزش و پرورش شامل کسرخدمت نخواهد شد و مدت خدمت ۲ سال کامل است، گفت: پس از پذیرش امکان ترخیص جهت ادامه تحصیل وجود ندارد و برای موارد ذکر شده تعهد محضری گرفته می شود.
    وی  با تأکید بر این موضوع که ادامه اشتغال معلمان وظیفه پس از اتمام خدمت غیرمجاز است و انجام خدمت ضرورت هیچگونه حق استخدامی برای افراد ایجاد نمی کند.
    دریکوند گفت: ثبت نام به معنای پذیرفته شدن نیست و پذیرش نهایی بعد از انجام مصاحبه، گزینش و کسب امتیاز لازم مشخص خواهد شد.
    وی با اشاره به اعزام پذیرفته شدگان به مراکز آموزشی نظامی ۱ تیر ۱۳۹۶ افزود: مهلت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *