×

استاندار لرستان در جلسه شورای اداری استان: مدیر ترسو به دردمردم نمی‌خورد

  • کد نوشته: 6064
  • مهر ۶, ۱۳۹۶
  • ۰
  • استاندار لرستان بهبود فضای کسب و کار، جذب اعتبارات وزارتخانه ها و ریسک پذیری را از معیارهای ارزیابی مدیران در استان برشمرد. به گزارش نیساخبر، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری لرستان در سخنانی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بیان داشت: ایشان همواره همراه […]

    استاندار لرستان در جلسه شورای اداری استان: مدیر ترسو به دردمردم نمی‌خورد
  • استاندار لرستان بهبود فضای کسب و کار، جذب اعتبارات وزارتخانه ها و ریسک پذیری را از معیارهای ارزیابی مدیران در استان برشمرد.
    به گزارش نیساخبر، سید موسی خادمی در جلسه شورای اداری لرستان در سخنانی با تقدیر از حمایت های نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بیان داشت: ایشان همواره همراه و همکار دستگاههای دولتی استان بوده اند.
    خادمی همچنین در ادامه سخنان خود با تاکید بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و همچنین تبعیت از شهدای کربلا بیان داشت: در این راستا باید همواره فلسفه قیام امام حسین(ع) مورد مطالعه قرار گیرد و یکی از اهداف امام حسین(ع) از قیامش احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود.
    وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ما همه باید به عنوان یک نظام عمل کنیم و مجموعه ای تحت حاکمیت نظام هستیم، گفت: در این رابطه باید مجموعه یک نگاه سیستمی داشته باشد و اولین الزام داشتن نگاه سیستمی؛ همدلی، انسجام و همکاری است.
    استاندار لرستان همچنین دوری از بخشی نگری را از دیگر الزامات در این زمینه عنوان کرد و ادامه داد: نگاه بخشی باید حذف شود و هر کدام از مدیران باید خود را متولی تمام مسائل استان بدانند.
    خادمی با تاکید بر ضرورت هماهنگی مدیران در اجرای برنامه ها تصریح کرد: همکاری کردن لطف نیست بلکه وظیفه است و با توجه به حجم بالای مشکلات همه باید کمک کنند.
    وی با تاکید بر اینکه ائمه جمعه، فرمانداران، مدیران و گروههای سیاسی و اجتماعی باید برای پیشبرد امور کمک کنند، گفت: در این راستا یکی از مهم ترین وظایف و برنامه های ما بهبود فضای کسب و کار در استان است.
    استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید فرهنگ احترام گذاشتن به سرمایه گذار در استان زنده شود، تصریح کرد: باید برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کنیم و در امر سرمایه گذاری مدیران خود باید در راس امور و کارها قرار گیرند نه اینکه کارها را به کارشناسانی که درک درستی از مسائل ندارند واگذار کنند.
    خادمی تلاش برای جذب منابع دستگاههای عمومی و وزارتخانه ها را یکی دیگر از برنامه های مدنظر برشمرد و گفت: ما باید با برنامه ریزی لازم در بودجه متمرکز عمرانی سهیم باشیم و در این راستا سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان باید ردیف بودجه های متمرکز و متفرقه را احصاء کرده و لیست آن را به مدیران اعلام کنند چرا که یکی از معیارهای ارزیابی مدیران در پایان سال جذب این اعتبارات خواهد بود.
    وی همچنین بر ضرورت ریسک پذیری مدیران تاکید کرد و گفت: مدیر ترسو به درد مردم نمی خورد و مدیران باید با ریسک پذیری زمینه را برای انجام کارهای بزرگ در استان فراهم آورند.
    استاندار لرستان با تاکید بر اینکه باید از فرصت خدمت به مردم استفاده کنیم و این امر را یک نعمت بدانیم، گفت: در این راستا از این فرصت که خداوند در اختیار ما قرار داده باید نهایت استفاده را برای خدمت به مردم ببریم.

    منبع: خبرگزاری صداوسیما

    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *