×

 مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان:
اعتماد و قدردانی مردم بزرگترین سرمایه جامعه درمان است

  • کد نوشته: 14785
  • اردیبهشت ۳, ۱۴۰۰
  • ۰
  • مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: بزرگترین سرمایه ای که امروز برای جامعه درمان به وجود آمده است قدردانی مردم و اعتماد مردم است.

    اعتماد و قدردانی مردم بزرگترین سرمایه جامعه درمان است
  • حجت الاسلام علی درویشی در دیدار با رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد با بیان اینکه جامعه طلاب بسیجی ما امروز برای خدمت در زمینه  سلامت آمادگی دارند و قبلا در زمینه ضدعفونی کردن و شناسایی بیماران  نیز فعالیت داشته اند، اظهار داشت: هدف ما کمک کردن است، به گونه‌ای که بتوانیم باری از روی دوش جامعه پزشکی برداریم.

    وی با بیان اینکه در زمینه ارائه مشاوره نیز می‌توانیم افارد متخصص در زمینه را برای بیمارستان فراهم آوریم، افزود: ظرفیت بسیج در تمام عرصه‌های مربوط به بیمارستان می‌تواند کمک کند.

     مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه لرستان بیان کرد: در روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) نیز تجلیلی از کادر درمان خواهیم داشت که دلگرمی برای کادر درمان باشد.

    وی  با بیان اینکه بزرگترین سرمایه ای که امروز برای جامعه درمان به وجود آمده است قدردانی مردم و اعتماد مردم است گفت: اینکه واقعا مردم قدردان فعالیت‌های شما هستند بسیار مهم است، با وجود محدودیت امکانات در عین حال با تلاش شبانه روزی نمی‌گذارند کار روی زمین بماند قابل تقدیر و قدردانی است.

    عباس پزشکی، رئیس بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد نیز در این دیدار با بیان اینکه نیاز اصلی بیمارستان ما نیروهای کادر درمانی و نیروهای خدمات بیمارستان است، بیان کرد: بحث کویید۱۹ سبب شد بخش‌های جدیدی را به بیمارستان اضافه کنیم و توسعه بخش‌های جدید و افزایش بیماران سبب شد محدودیت‌هایی در تعداد نیرو به وجود آید، همکاران با تمام توان فعالیت می‌کنند اما خستگی کاملا در چهره آنها مشخص است.

    وی با اشاره به اینکه بیمارستان ما عمومی است و نمی‌توانیم بخشی را حذف کنیم، افزود: این پیک بسیار شیب تندی دارد از ادارات و بخش‌های مختلفی کمک گرفتیم و هدف ما حفظ کردن حالت عمومی بیمارستان است.

    پزشکی تصریح کرد: سعی کردیم بهترین بخش‌های بیمارستان را به بخش کرونا اختصاص دهیم و نیروهای ما با تلاش جهادی و بسیجی وار فعالیت می‌کنند.

    انتهای پیام/

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *