×

امام جمعه الشتر : لزوم معرفی هر چه بهتر شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جدید

  • کد نوشته: 5085
  • خرداد ۱۴, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر گفت:معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و آشنایی با اصول و مبانی فکری ایشان برای جامعه امروزی به ویژه نسل جوان ضروری است. به گزارش نیساخبر،عصر امروز مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان سلسله در مصلای امام سجاد(ع) الشتر برگزار شد. […]

    امام جمعه الشتر : لزوم معرفی هر چه بهتر شخصیت امام خمینی(ره) به نسل جدید
  • امام جمعه الشتر گفت:معرفی شخصیت امام خمینی (ره) و آشنایی با اصول و مبانی فکری ایشان
    برای جامعه امروزی به ویژه نسل جوان ضروری است.

    به گزارش نیساخبر،عصر امروز مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان سلسله در مصلای امام سجاد(ع) الشتر برگزار شد.

    در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی با تسلیت سالگرد ارتحال ملکوتی امام‌خمینی(ره) اظهار داشت: امام خمینی(ره) دارای ویژگی‌های بارزی همچون دیانت، همت بلند و سازش‌ناپذیری با دشمنان بودند که با تکیه بر ذات احدیت و ایمان به مردم توانستند در برابر رژیم طاغوت که تمام کشورهای کفر جهانی از آن حمایت می‌کردند به پیروزی برسد.

    وی ادامه داد: امام خمینی(ره) با درایت و هوشیاری توانستند جنگ تحمیلی را مدیریت کنند و در برابر هجوم کشورهای غربی و شرقی بایستند و انقلاب اسلامی را جاودانه کنند.

    امام جمعه الشتر با بیان اینکه امام خمینی(ره) از چنان شخصیت الهی برخوردار بودند که از هیچ قدرتی به جزء حضرت باری تعالی نمی‌هراسیدند، افزود: معمار کبیر انقلاب دارای شخصیت معنوی والایی بودند که شجاعانه در مقابل ابرقدرت‌های زورگوی ظالم قد علم می‌کردند و همین امر باعث شد تا بتوانند معنویت و سیاست را در پرتو اسلام احیا کنند و گرد و غبار مظلومیت را از چهره‌ی اسلام بزدایند.

    وی خاطرنشان ساخت: معرفی شخصیت امام (ره) و آشنایی با اصول و مبانی فکری ایشان برای جامعه امروزی به ویژه نسل جوان ضروری است.

    موسوی با اشاره به اینکه امام (ره) در دل اقشار مختلف جامعه قرار دارد تصریح کرد: ملت بزرگ ایران هیچگاه این بزرگ‌ مرد آزاده جهان را فراموش نخواهند کرد و راه و هدف ایشان همیشه سرلوحه‌ کارها قرار خواهد گرفت و همچنان ادامه خواهد داشت.

    انتهای پیام/

    منبع:فارس


    خطا: فرم تماس پیدا نشد.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *