×

امام جمعه الشتر: مردم نقشه فتنه گران را نقش بر آب کردند/ دشمن درصدد ایجاد فاصله بین امام و امت است

  • کد نوشته: 7355
  • دی ۱۵, ۱۳۹۶
  • ۰
  • امام جمعه الشتر با اشاره به حضور کم نظیر مردم در محکومیت اقدامات اغتشاشگران، گفت: حضور با بصیرت مردم در دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب، نقشه شوم فتنه گران را نقش بر آب کرد.   به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به […]

    امام جمعه الشتر: مردم نقشه فتنه گران را نقش بر آب کردند/ دشمن درصدد ایجاد فاصله بین امام و امت است
  • مردم نقشه فتنه گران را نقش بر آب کردند/ دشمن درصدد ایجاد فاصله بین امام و امت است

    امام جمعه الشتر با اشاره به حضور کم نظیر مردم در محکومیت اقدامات اغتشاشگران، گفت: حضور با بصیرت مردم در دفاع از ولایت فقیه و آرمانهای انقلاب، نقشه شوم فتنه گران را نقش بر آب کرد.

     

    به گزارش نیساخبر“حجت الاسلام سید سجاد موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه الشتر با اشاره به حضور گسترده مردم در محکومیت آشوب و اغتشاشات اخیر کشور، اتاق فکر این جریانات را در خارج از کشور دانست و اظهار داشت: حضور خودجوش و حماسی ملت بابصیرت ایران اسلامی در راهپیمایی ۱۳ دی، فتنه دشمنان قسم خورده این انقلاب را ناکام گذاشت.

     

    وی با بیان اینکه این اولین فتنه نبوده و آخرین آنها هم نیست، به تلاش استکبار در طول تاریخ انقلاب برای مقابله با ملت ایران اشاره و افزود: دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام مقدس استفاده می کند اما با سد محکم بصیرت مردم ایران مواجه می شود.
    خطیب جمعه الشتر با اشاره به اینکه مردم مشکلاتی دارند که بیان آنها مطابق اصل ۷۲ قانون اساسی با رعایت ضوابطی، هیچ منعی ندارد، تصریح کرد: در اغتشاشات اخیر، برخی فرصت طلبان با تبعیت از دشمن، خساراتی به کشور و اموال عمومی وارد کردند و مردم گرچه گله مندی هایی از گرانی و بیکاری دارند اما هوشیارانه به میدان آمدند و صف اغتشاشگران را از ملت جدا کردند.
    وی امنیت را رکن اصلی پیشرفت کشور دانست و ابراز داشت: در کشوری که امنیت نباشد، هیچ گونه پیشرفتی حاصل نخواهد شد.
    امام جمعه الشتر، ناامنی های بوجود آمده در برخی کشورهای منطقه ازجمله سوریه را نقشه آمریکا و صهیونیسم دانست و گفت: شیطان بزرگ امنیت را برای هیچ کشوری که خط آنها از آمریکا جدا باشد، نمی پسندد لذا با برنامه ریزی سعی در برهم زدن امنیت این کشورها می کند چرا که ناامنی ها مانعی بزرگ بر سر راه پیشرفت و توسعه است.
    وی از مسئولان خواست تا اگر اختلافاتی با هم دارند، آن را به میان مردم نکشند و ادامه داد: مسئولان نباید اختلافات خود را رسانه ای کنند و به میان مردم بکشند چرا که این کار هیچ نفعی برای جامعه ندارد.
    خطیب جمعه الشتر خاطرنشان ساخت: مسئولان باید با برنامه ریزی به فکر حل مشکلات جامعه باشند و راه حل قطعی مشکلات اقتصادی، اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

     

    انتهای پیام/

      نام شما (الزامی)

      ایمیل شما (الزامی)

      موضوع

      پیام شما

      برچسب ها

      نوشته های مشابه

      دیدگاهتان را بنویسید

      نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *